מגמת מדיה ופרסום 3110 3120 אודות תכניות הלימודים מציעות התבוננות מקורית, חווייתית וביקורתית על המידע המתפרסם באמצעי התקשורת השונים וברשתות החברתיות. תוכניות הלימוד במגמה מחברות בין סוגה תקשורתית לבין מדיום טכנולוגי. קרא עוד התמחויות התמחות בהפקות בתקשורת אלקטרונית-3110תכנית הלימודים מתייחסת למקצוע הפקות בתקשורת אלקטרונית ומקיפה 450 שעות לימוד רשמיות.יש להביא בחשבון כי הפקת הסרטים בפועל נמשכת זמן רב, הרבה מעבר לשעות הלימוד במסגרת הכיתה. התכנית מתבססת על מתן סקרנות הלומד ורצונו "לברוא עולם" חדשקרא עוד מקצוע מוביל - תקשורת וחברה האדם המערבי בן זמננו, ובוודאי האדם הצעיר, המאמץ מוקדם חידושים טכנולוגיים, אינו רק משתמש בתקשורת, אלא חי בתוכה ובאמצעותה. הפריצה של טכנולוגיות תקשורת דיגיטליות היא רק בת עשור (הפס הרחב ברשת האינטרנט, הדור החמישי בסלולר). קרא עוד התמחות בעיתונאות ובפרסום בדיגטל-3120 תלמידי י"ב בתשפ"ג יגשו בפעם האחרונה לפרוייקט הגמר בעיתונאות ניו מדיה ובפרסום ויח"צ בדיגיטל. החל מיא' תשפ"ג יאוחדו שתי ההתמחויות להתמחות אחת בעיתונאות ובפרסום בדיגיטל, במסגרתה יפיקו התלמידים פרויקטי גמר בקמפיינים חברתיים בדיגיטל. 'עיתונאות ופרסום בדיגיטל' התמחות יחודית ויצירתית שמטרותיה המרכזיות:הקניית אוריינויות עיתונאיות והכרות קרובה של מאפייני העיתונאות הדיגיטלית הממוסדת והעצמאית.הקניית מיומנויות להפקת קמפיין פרסום חברתי אפקטיבי בדיגיטל.שימוש נבון בנכסים הדיגיטליים להפצה ולשיווק יעיל של הקמפיין. קרא עוד התמחות ברדיו -ופודקאסטים-3110הרדיו החינוכי הוא פרויקט ייחודי ששותפים בו: משרד החינוך, ומשרד התקשורת. מטרתו העקרית לקרב בין הפריפריה למרכז ולהשמיע בתקשורת קולות שאינם מיוצגים בה.כיום פועלות למעלה מ 12 תחנות רדיו חינוכיות המשלבות את לימודי המקצוע המוביל "תקשורת וחברה" עם התמחות בעיתונאות רדיו, מהגליל העליון עד וכסייפה שבדרום.קרא עוד