מגמת מדיה ופרסום 3110 3120 אודות תכניות הלימודים מציעות התבוננות מקורית, חווייתית וביקורתית על המידע המתפרסם באמצעי התקשורת השונים וברשתות החברתיות. תוכניות הלימוד במגמה מחברות בין סוגה תקשורתית לבין מדיום טכנולוגי. קרא עוד התמחויות התמחות בהפקות בתקשורת אלקטרוניתתכנית הלימודים מתייחסת למקצוע הפקות בתקשורת אלקטרונית ומקיפה 450 שעות לימוד רשמיות.יש להביא בחשבון כי הפקת הסרטים בפועל נמשכת זמן רב, הרבה מעבר לשעות הלימוד במסגרת הכיתה. התכנית מתבססת על מתן סקרנות הלומד ורצונו "לברוא עולם" חדשקרא עוד מקצוע מוביל - תקשורת וחברה האדם המערבי בן זמננו, ובוודאי האדם הצעיר, המאמץ מוקדם חידושים טכנולוגיים, אינו רק משתמש בתקשורת, אלא חי בתוכה ובאמצעותה. הפריצה של טכנולוגיות תקשורת דיגיטליות היא רק בת עשור (הפס הרחב ברשת האינטרנט, הדור החמישי בסלולר). קרא עוד התמחות בעיתונאות ניו מדיהבשנים האחרונות אנו עדים למהפך בכל הקשור לדומיננטיות של אוריינות המדיה בעולמנו ובמיוחד בעולמם של הצעירים. מתוך הבנת משמעויות השינוי, ומתוך ההבנה שכיום לכל אחד מאיתנו יש כוח ביד (בדומה לאמצעי התקשורת הגדולים) ליצירת תוכן ולהפצתו גובשה תכ"ל חדשנית לתלמידי תיכון בכיתות י׳ עד-י"ב. קרא עוד התמחות בפרסום ויחסי ציבור בניו מדיהתכנית הלימודים החדשה בהתמחות עיתונאות "בפרסום ויחסי ציבור בניו מדיה" בהיקף של 450 שעות תלת שנתיות, נלמדת במסגרת מקצוע ג' (מקצוע התמחות) בנוסף ללימוד והיבחנות בשני מקצועות נוספים, מקצוע א' מקצוע מדעי ומקצוע ב' המקצוע המוביל של המגמה: "תקשורת וחברה". קרא עוד התמחות ברדיו הרדיו החינוכי הוא פרויקט ייחודי ששותפים בו: משרד החינוך, ומשרד התקשורת. מטרתו העקרית לקרב בין הפריפריה למרכז ולהשמיע בתקשורת קולות שאינם מיוצגים בה.כיום פועלות למעלה מ 12 תחנות רדיו חינוכיות המשלבות את לימודי המקצוע המוביל "תקשורת וחברה" עם התמחות בעיתונאות רדיו, מהגליל העליון עד וכסייפה שבדרום.קרא עוד