יום עיון - מחוון עבודת צוות ביום עיון משותף עם המפמ"רים של המגמות הטכנולוגיות דנו יחד במחוון גנרי המגדיר מהו צוות? מי מעריך? מתי מעריכים? איך מבצעים הערכה מעצבת? מהם הקריטריונים להערכה והתפתחות אישית לעבודה בצוותים כהכשרה של הבוגר לעולם העבודה? היום נפתח בהצגת המטרה המשותפת שלנו כצוות - לקדם את תהליך בניית המחוון הגנרי. מוהנא פארס, ראש מינהל החינוך הטכנולוגי התחיל ואמר: אפשר לומר שאנחנו הכי טובים בעולם ולהמשיך לעבוד לבד, על כוס קפה במשרד. חינוך הוא תחום שתמיד אפשר להתפתח ממנו. אם נעבוד יחד ונשתף פעולה - נגיע להישגים טובים יחד". ITEDפתחנו בהכרות אישית של המשתתפים: ITED = אני מציג את עצמי. בתחילת כל מפגש כל משתתף בתורו יציג את עצמו.מוהנא פארס ושלומי אחנין, מפמ"ר אלקטרוניקה, שיתפו אותנו במצגת על משפחתם, ועצמם וריתקו אותנו במידע מעניין. מיד לאחר מכן קיימנו דיון מעמיק בנושא עבודת צוות, מתוך הבנה שזה אתגר מורכב, אך המטרה שלנו היא ליצור בסיס שיוכל לעזור לתלמידים, לקדם אותם ולפתח אצלם את המיומנות של עבודת צוות כהכשרה לחיים האמיתיים בעתיד. משם המשכנו ישר לפרקטיקה התחלקנו לקבוצות במטרה לבנות מסמך עקרונות גנרי לעבודת צוות, שיכלול 3 פרמטרים מרכזיים בנושא הערכה:מי הצוות המעריך?באיזה שלב מתבצעת הערכה?מהם הקריטריונים להערכה? הנקודות המרכזיות שעלו מתוך הדיון הןההערכה תתבצע על ידי תלמידים, עמיתים והצוות החינוכי.חשוב שיהיה תזמון תהליכי - אבני דרך להתקדמות פרויקט הגמר, קריטריונים על מקצועיים, כמות ביצוע הערכות וכו', ישמשו אותו לבניית המסמך.מוהנא סיכם ואמר: הדיון היום היה מעמיק וחשוב, יצאנו ממוקדים בתהליך ומכאן אנו נמשיך לבנות כלים וקריטריונים למיומנות עבודת צוות, ובהמשך נבנה לו"ז להטמעה בצוותים חינוכיים.