ניהול משאבי אנוש - לנהל אנשים וקריירה
על התמחות
התפיסה המודרנית מתייחסת אל שיווק כאל "נכס" אסטרטגי חשוב בארגון היכול להזניק את הארגון להצלחה עסקית. ניהול השיווק הינו תחום הפעילות בארגונים שבו מתבצע תהליך הניתוח, התכנון, היישום והבקרה של שיווק מוצרים, שירותים ורעיונות שנועדו לאפשר ולתמוך בהשגת מטרות הארגון. |
למי מיועדת ההתמחות?
לתלמידים בעלי יכולת ומוטיבציה, סקרנות, כושר התמדה ואחריות אישית.
למה כדאי ללמוד בהתמחות שיווק וקידום מכירות?
- רכישת ידע מקצועי בתחום ניהול השיווק הכרחית היום בכל ארגון עסקי.
- הלמידה באמצעות חקר מאפשר למידה פעילה ולמידה משמעותית.
- בוגרי המגמה מקבלים בנוסף לתעודת בגרות, תעודה טכנולוגית המאפשרת גם להמשיך את לימודיהם בכיתה י"ג ובאקדמיה.
מה כוללים הלימודים?
- תכתובת עסקית - התכתובת העסקית היא חלק בלתי נפרד מן התרבות הארגונית. מטרתה העיקרית היא להעביר מסר ולהשיג יעד כלשהו הקשור בעבודת המשרד. באמצעות התכתובת העסקית יוצרים קשר עם לקוחות ועם מקבלי שירות ומתקשרים עם נמענים שלעתים אין מכירים כלל.
- תרבות ארגונית - לימוד המקצוע מצייד את הבוגרים בכלים הדרושים להבנת תרבות הארגון שבו יעבדו. כלים אלה והידע הנרכש ינחו אותם בכל מיני תחומים. הבנת התפיסה הכללית, הבנת הערכים, הנורמות, רוח הארגון ומנהגיו, יתרמו להזדהות עם מטרות
היסוד של הארגון ולהשתלבות מוצלחת בחיי הארגון. - יחסי עבודה - המקצוע יכין את בוגרי המגמה לחיי עבודה, להבנת משמעות של מערכת היחסים בין עובד למעביד. הם יכירו את חוקים המסדירים את הקשרים בין הצדדים, את תהליכי המשא מתן במישור האישי והקיבוצי (הסכמי עבודה), את התארגנות עובדים והמעסיקים במצב של סכסוך עבודה וכיצד ניתן למנוע ביתה והשבתה.
- ניהול משאבי אנוש - מקצוע זה חושף את התלמידים לנושאים:
גיוס עובדים, הדרכה ופיתוח עובדים, הערכת עובדים, רווחת עובדים, כר ותגמולים, מידע על פרישת עובדים.
מידע זה יביא לבוגרי המגמה תועלת רבה בעתיד כעובדים וכמנהלים.
פריסת שעות בהתמחות