היסטוריה לדרוזים לכיתה ז היסטוריה לדרוזים לכיתה ז ערכים ערכי דמות הבוגר א. אהבת הדעת וחדוות הלמידה עידוד הסקרנות והעניין שאיפה למצוינות ולמיצוי יכולות מחשבה עצמאית ויוזמה ב. מחויבות לערכי מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית: השתתפות בתהליכים דמוקרטיים בחברה הכרות ומחויבות לערכים יהודיים ודמוקרטיים כיבוד סמלי המדינה ושמירת החוק שירות משמעותי ג. כיבוד ערכי המורשת והתרבות במדינת ישראל: מחויבות לערכי המורשת והתרבות הייחודיים לכל קבוצה היכרות וכבוד לתרבויות ומורשות אחרות במדינה ד. כבוד האדם והמשפחה: כבוד לאדם, לזכויותיו, לתרבותו, להשקפותיו ולחירויות היסוד שמירה על קדושת החיים כיבוד ההורים והמעגל המשפחתי ה. צדק חברתי וערבות הדדית: סולידריות ועזרה לזולת מעורבות חברתית ואזרחית מחויבות לטבע וקידום צדק סביבתי דוגמאות לטיפוח ערכי דמות הבוגר בתוכנית הלימודיםא. אהבת הדעת וחדוות הלמידהגילוי סקרנות ועניין ביחס לתקופת הפצת האסלם, וההיסטוריה של העם היהודי ב. מחויבות לערכי מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית:שאיפה להטמעת רב תרבותיות הבאה לידי ביטוי בשיח העוסק בדעות שונות ביחס לחופש הדת ד. כבוד האדם והמשפחה:מימוש ערכי כבוד האדם תוך כדי מתן כבוד לשונות ומתן אפשרות למשתתפים להשמיע דעות שונות ביחס להפצת הדת החדשה ה. צדק חברתי וערבות הדדית:ניהול שיח מכבד הכולל הקשבה לדברי האחר, קבלת/מתן משוב ביחס לסוגיה היסטורית מעבר לערכים במקצוע בכיתות נוספות כיתה ז | כיתה ח | כיתה ט תוכן הדף להדפסה