בריאות לכיתה ז בריאות לכיתה ז ידע ידע לאור תוכנית הלימודים ידע בתזונה – בהתאם לתוכנית "אוכלים את זה" לא נופלים ברשת הכרת החשיבות ברכיבים התזונתיים החיוניים, כמו ברזל, סידן, סיבים תזונתיים, ויטמין E, חומצה פולית, מגנזיום, אשלגן ועוד זיהוי הסכנות שבפרסום מזון מזיק המתפרסם באמצעי המדיה השונים וברשתות החברתיות היכרות עם מידע אמין, מבוסס וחיובי בנושא תזונה ברשתות החברתיות אוכלים את הלב התלמידים יוסיפו לצריכה היומית דגים, שמן זית וסיבים תזונתיים התלמידים יזהו אילו מהמזונות מכילים כמות גבוהה של נתרן התלמידים יבחנו את ההשפעות של צריכת נתרן על בריאותם ידע בפעילות גופנית – בהתאם לתוכנית "הולכים על זה" לומדים תוך כדי תנועה בהנאה הכרה בחשיבות הפעילות הגופנית ככלי עזר ללימוד נושא הכרה בחשיבות הפעילות הגופנית ככלי עזר לריכוז בזמן השיעור הכרה בחשיבות הפעילות הגופנית ככלי עזר חווייתי להנאה הכרה בתחושת מסוגלות אישית הכרה בפיתוח כישורים חברתיים באמצעות פעילות גופנית פעילים בין הצלצולים הכרה בחשיבות ההפסקות בבית הספר כאמצעי לפעילויות גופניות שונות ומגוונות הכרה בחשיבות סביבה בית ספרית המעודדת פעילות גופנית הכרה בחשיבות טורנירים בית ספריים ונבחרות ספורט לשם העצמת תלמידים הכרה בחשיבות יוזמות חברתיות ערכיות בספורט לשם תחושת שייכות ומעורבות חברתית בבית הספר הכרה בחשיבות יצירת הזדמנויות לפעילות גופנית עם הקהילה ידע בהיגיינההיכרות עם השינויים החלים בגוף האדם בתקופת גיל ההתבגרותהבנה כיצד שמירה על היגיינה אישית וסביבתית תורמת לשמירה על הבריאות ולמניעת מחלות וזיהומיםהקניית ידע אודות וירוס הקורונה והשפעתו על גוף האדם מעבר לידע במקצוע בכיתות נוספות כיתה ז | כיתה ח | כיתה ט תוכן הדף להדפסה