גיאוגרפיה - אדם וסביבה לכיתה ט גיאוגרפיה - אדם וסביבה לכיתה ט ערכיםערכי דמות הבוגר א. אהבת הדעת וחדוות הלמידה:עידוד הסקרנות והעניין שאיפה למצוינות ולמיצוי יכולותמחשבה עצמאית ויוזמהב. מחויבות לערכי מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית:השתתפות בתהליכים דמוקרטיים בחברההכרות ומחויבות לערכים יהודיים ודמוקרטייםכיבוד סמלי המדינה ושמירת החוקשירות משמעותיג. כיבוד ערכי המורשת והתרבות במדינת ישראל:מחויבות לערכי המורשת והתרבות הייחודיים לכל קבוצההיכרות וכבוד לתרבויות ומורשות אחרות במדינהד. כבוד האדם והמשפחה:כבוד לאדם, לזכויותיו, לתרבותו, להשקפותיו ולחירויות היסודשמירה על קדושת החייםכיבוד ההורים והמעגל המשפחתיה. צדק חברתי וערבות הדדית:סולידריות ועזרה לזולתמעורבות חברתית ואזרחית מחויבות לטבע וקידום צדק סביבתידוגמאות לטיפוח ערכי דמות הבוגר בתוכנית הלימודיםאהבת הדעת וחדוות הלמידה: גילוי עניין וסקרנות בסוגיות הנוגעות לקשר בין האוכלוסיות השונות במדינת ישראלכיבוד ערכי המורשת והתרבות במדינת ישראל טיפוח תחושת שייכות למדינת ישראל, לארץ ישראל – נופיה ואתריהכבוד האדם והמשפחה: הכרה והערכה לשונות האנושית בארץ ישראל צדק חברתי וערבות הדדית: חינוך לסובלנות ומתן כבוד לקבוצות, לחברות, לשׁוֹנוּת תרבותית ולאזרחות פעילה מעבר לערכים במקצוע בכיתות נוספות כיתה ז | כיתה ח | כיתה ט תוכן הדף להדפסה