מורשת דרוזית לכיתה ח מורשת דרוזית לכיתה ח ערכים ערכי דמות הבוגר א. אהבת הדעת וחדוות הלמידהעידוד הסקרנות והעניין שאיפה למצוינות ולמיצוי יכולותמחשבה עצמאית ויוזמהב. מחויבות לערכי מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית:השתתפות בתהליכים דמוקרטיים בחברההכרות ומחויבות לערכים יהודיים ודמוקרטייםכיבוד סמלי המדינה ושמירת החוקשירות משמעותיג. כיבוד ערכי המורשת והתרבות במדינת ישראל:מחויבות לערכי המורשת והתרבות הייחודיים לכל קבוצההיכרות וכבוד לתרבויות ומורשות אחרות במדינהד. כבוד האדם והמשפחה:כבוד לאדם, לזכויותיו, לתרבותו, להשקפותיו ולחירויות היסודשמירה על קדושת החייםכיבוד ההורים והמעגל המשפחתיה. צדק חברתי וערבות הדדית:סולידריות ועזרה לזולתמעורבות חברתית ואזרחית מחויבות לטבע וקידום צדק סביבתידוגמאות לטיפוח ערכי דמות הבוגר בתוכנית הלימודיםא. אהבת הדעת וחדוות הלמידהגילוי סקרנות, מוטיבציה ועניין רב בתהליך הבנת יסודות האמונה והשפעתם על חיי הפרט בעדה הדרוזיתג. כיבוד ערכי המורשת והתרבות במדינת ישראל:טיפוח מערכות יחסים של שכנות טובה עם העדות השונות וחשיבות חיזוק הקשרים ביניהםד. כבוד האדם והמשפחה:התייחסות מכבדת וסובלנית כלפי הזולת ועל פי עקרונות כבוד האדם ואהבת האדם בטקסטים הנבחרים של הספרות ההלכתיתה. צדק חברתי וערבות הדדית:התייחסות מכבדת לסביבה ושימורה למען הדורות הבאים בהתאם לעקרונות המורשת הדרוזית מעבר לערכים במקצוע בכיתות נוספות כיתה ז | כיתה ח | כיתה ט תוכן הדף להדפסה