היסטוריה לדרוזים לכיתה ח היסטוריה לדרוזים לכיתה ח ערכים ערכי דמות הבוגר א. אהבת הדעת וחדוות הלמידהעידוד הסקרנות והעניין שאיפה למצוינות ולמיצוי יכולותמחשבה עצמאית ויוזמהב. מחויבות לערכי מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית:השתתפות בתהליכים דמוקרטיים בחברההכרות ומחויבות לערכים יהודיים ודמוקרטייםכיבוד סמלי המדינה ושמירת החוקשירות משמעותיג. כיבוד ערכי המורשת והתרבות במדינת ישראל:מחויבות לערכי המורשת והתרבות הייחודיים לכל קבוצההיכרות וכבוד לתרבויות ומורשות אחרות במדינהד. כבוד האדם והמשפחה:כבוד לאדם, לזכויותיו, לתרבותו, להשקפותיו ולחירויות היסודשמירה על קדושת החייםכיבוד ההורים והמעגל המשפחתיה. צדק חברתי וערבות הדדית:סולידריות ועזרה לזולתמעורבות חברתית ואזרחית מחויבות לטבע וקידום צדק סביבתידוגמאות לטיפוח ערכי דמות הבוגר בתוכנית הלימודיםא. אהבת הדעת וחדוות הלמידהגילוי סקרנות ועניין ביחס לתקופת הפצת האסלם, וההיסטוריה של העם היהודיב. מחויבות לערכי מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית:שאיפה להטמעת רב תרבותיות הבאה לידי ביטוי בשיח העוסק בדעות שונות ביחס לחופש הדת ד. כבוד האדם והמשפחה:מימוש ערכי כבוד האדם תוך כדי מתן כבוד לשונות ומתן אפשרות למשתתפים להשמיע דעות שונות ביחס להפצת הדת החדשהה. צדק חברתי וערבות הדדית:ניהול שיח מכבד הכולל הקשבה לדברי האחר, קבלת/מתן משוב ביחס לסוגיה היסטורית מעבר לערכים במקצוע בכיתות נוספות כיתה ז | כיתה ח | כיתה ט תוכן הדף להדפסה