אומנויות - אומנות חזותית לכיתה ח אומנויות - אומנות חזותית לכיתה ח מיומנויות דוגמאות למה שעל התלמיד להיות מסוגל לעשות לאור תוכנית הלימודים מיומנויות קוגניטיביות הסקת מסקנות – לשאול שאלות על יצירות האומנות, להעלות השערות, לנסח מסקנות לאור המוטיבים, הסמלים, הטקסטים ביצירות אומנות ידע – להכיר את שפת האומנות החזותית ומושגיה חשיבה רפלקטיבית – לערוך רפלקציה ולהתייחס לשאלות, מחשבות, הרהורים שהתעוררו אצלם בתהליך היצירה סינתזה/אינטגרציה – להסביר את הקשר בין יצירת האומנות, הסביבה ותקופת היצירה תכנון – לתכנן את מהלך היצירה בסדנה פיזית/דיגיטלית (סקיצות) ואת התערוכה הכיתתית ו/או האישית שבהם יציגו את עבודותיהם במגוון טכניקות והקשרים מיומנויות בין אישיות הקשבה מכבדת – להאזין בצורה מכבדת לדברי האחרים ביחס ליצירות ניהול שיח – לנהל דיון המציג מגוון דעות ורעיונות מנומקים ולגלות סובלנות לדעות מנוגדות ושונות תוך כדי הקשבה עבודת צוות – לעבוד בצוות במהלך הפקת תערוכות במרחב הבית ספרי ומחוצה לו (תכנון, הכנת טקסטים מלווים, כותרות ליצירות, מרחבי תצוגה ועוד) מיומנויות תוך אישיות אמפתיה – לגלות אמפתיה לרגשות האחר המובעים ביצירת אומנות יוזמה – ליזום מיזמים ופרויקטים להנכחת האומנות במרחבים הציבוריים בבית הספר ובקהילה (הצבת פסלים, ציורי רחוב, גרפיטי ועוד) מודעות רגשית – להכיל ולקבל את רגשות האחרים ביחס ליצירה מסוגלות – לגלות תחושת מסוגלות להביע ולשתף אחרים במחשבות, ברגשות, בהרהורים ביחס לתהליך וליצירת יצירות שלהם מעבר למיומנויות במקצוע בכיתות נוספות כיתה ז | כיתה ח | כיתה ט לתוכן הדף להדפסה