בריאות לכיתה ח בריאות לכיתה ח ידע ידע לאור תוכנית הלימודים ידע בתזונה – בהתאם לתוכנית "אוכלים את זה" אבולוציה של המזון היכרות עם האבולוציה של המזון והשפעותיה על בריאותנו היכרות עם כלים להבחנה בין מזון טבעי לבין מזון מעובד ואולטרה-מעובד עם הבנה שמזון אולטרה-מעובד מזיק לבריאות FoodTech היכרות עם סולם המזונות היכרות עם המייחד מזון טבעי, מעובד ואולטרה-מעובד היכרות עם החשיבות בהפחתת מזון מעובד ואולטרה-מעובד והעדפת אכילת מזון טבעי היכרות בחשיבות לשמירת ההיגיינה של המזון, תוספי המזון ואמצעי טיפול במזון בעידן המודרני ידע בפעילות גופנית – בהתאם לתוכנית "הולכים על זה" לומדים תוך כדי תנועה בהנאה הכרה בחשיבות הפעילות הגופנית ככלי עזר ללימוד נושא הכרה בחשיבות הפעילות הגופנית ככלי עזר לריכוז בזמן השיעור הכרה בחשיבות הפעילות הגופנית ככלי עזר חווייתי להנאה הכרה בתחושת מסוגלות אישית הכרה בפיתוח כישורים חברתיים באמצעות פעילות גופנית פעילים בין הצלצולים הכרה בחשיבות ההפסקות בבית הספר כאמצעי לפעילויות גופניות שונות ומגוונות הכרה בחשיבות סביבה בית ספרית המעודדת פעילות גופנית הכרה בחשיבות טורנירים בית ספריים ונבחרות ספורט לשם העצמת תלמידים הכרה בחשיבות יוזמות חברתיות ערכיות בספורט לשם תחושת שייכות ומעורבות חברתית בבית הספר הכרה בחשיבות יצירת הזדמנויות לפעילות גופנית עם הקהילה ידע בהיגיינההיכרות עם השינויים החלים בגוף האדם בתקופת גיל ההתבגרותהבנה כיצד שמירה על היגיינה אישית וסביבתית תורמת לשמירה על הבריאות ולמניעת מחלות וזיהומיםהקניית ידע אודות וירוס הקורונה והשפעתו על גוף האדם מעבר לידע במקצוע בכיתות נוספות כיתה ז | כיתה ח | כיתה ט תוכן הדף להדפסה