תיאטרון לחטיבה עליונה תיאטרון לחטיבה עליונה ערכים ערכי דמות הבוגר אהבת הדעת וחדוות הלמידה: עידוד הסקרנות והעניין שאיפה למצוינות ולמיצוי יכולות מחשבה עצמאית ויוזמה מחויבות לערכי מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית: השתתפות בתהליכים דמוקרטיים בחברה הכרות ומחויבות לערכים יהודיים ודמוקרטיים כיבוד סמלי המדינה ושמירת החוק שירות משמעותי כיבוד ערכי המורשת והתרבות במדינת ישראל: מחויבות לערכי המורשת והתרבות הייחודיים לכל קבוצה היכרות וכבוד לתרבויות ומורשות אחרות במדינה כבוד האדם והמשפחה: כבוד לאדם, לזכויותיו, לתרבותו, להשקפותיו ולחירויות היסוד שמירה על קדושת החיים כיבוד ההורים והמעגל המשפחתי צדק חברתי וערבות הדדית: סולידריות ועזרה לזולת מעורבות חברתית ואזרחית מחויבות לטבע וקידום צדק סביבתי דוגמאות לטיפוח ערכי דמות הבוגר בתוכנית הלימודים אהבת הדעת וחדוות הלמידה למידה עם אהבה ועניין, חדווה וסקרנות, רצון להעשיר את הידע ושאיפה למצוינות גילוי עניין, סקרנות ורצון להרחיב את הידע בסוגיות מרכזיות בתיאוריה של התחום, בביצוע וביצירה מימוש היכולת להבעה עצמית מקורית בתחום המחול מיצוי היכולות הגופניות תוך כדי שאיפה לטיפוח בריאות הנפש והגוף מחויבות לערכי מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית: הבעת זיקה לעשייה המחולית הענפה שמקורה במדינת ישראל ואשר מבטאת תמות של זהות ישראלית ויהודית כיבוד ערכי המורשת והתרבות במדינת ישראל: הבעת מודעות וסובלנות לקהילות והקבוצות הבונות יחד את המרקם התרבותי הייחודי במדינת ישראל באמצעות היכרות עם מורשות תנועתיות ומחוליות מגוונות שאיפה לרב תרבותיות הבאה לידי ביטוי בהשראה תנועתית, יצירה והתנסות בסוגות וסגנונות שונים בביצוע כבוד האדם והמשפחה: הפגנת מודעות לעצמי ולזולת, התייחסות מכבדת, סובלנית ומקבלת כלפי הזולת באשר הוא, על ייחודו ושונותו, באופן שמאפשר מגוון דעות ומחשבות ושומר על כבודם וביטחונם הפיזי, הנפשי והרגשי של כל חברי הקבוצה מתן כבוד לזכותם של אחרים להתנועע במרחב בביטחון ובהנאה צדק חברתי וערבות הדדית: יצירת הסכמות וניהול סכסוכים (קונפליקטים) בצורה מכבדת תוך כדי מתן מענה לצורכי יחיד והקבוצה ביסוס חברה שוויונית וסולידרית תוך כדי קבלת האחרים בסביבה לתוכן הדף להדפסה