חינוך גופני לחטיבה עליונה חינוך גופני לחטיבה עליונה ערכים ערכי דמות הבוגר אהבת הדעת וחדוות הלמידה: עידוד הסקרנות והעניין שאיפה למצוינות ולמיצוי יכולות מחשבה עצמאית ויוזמה מחויבות לערכי מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית: השתתפות בתהליכים דמוקרטיים בחברה הכרות ומחויבות לערכים יהודיים ודמוקרטיים כיבוד סמלי המדינה ושמירת החוק שירות משמעותי כיבוד ערכי המורשת והתרבות במדינת ישראל: מחויבות לערכי המורשת והתרבות הייחודיים לכל קבוצה היכרות וכבוד לתרבויות ומורשות אחרות במדינה כבוד האדם והמשפחה: כבוד לאדם, לזכויותיו, לתרבותו, להשקפותיו ולחירויות היסוד שמירה על קדושת החיים כיבוד ההורים והמעגל המשפחתי צדק חברתי וערבות הדדית: סולידריות ועזרה לזולת מעורבות חברתית ואזרחית מחויבות לטבע וקידום צדק סביבתי דוגמאות לטיפוח ערכי דמות הבוגר בתוכנית הלימודיםאהבת הדעת וחדוות הלמידהגילוי התמדה ודיוק, יצירתיות, עמידה בלוח זמנים עם שאיפה להצטיינות בענפי הספורטשאיפה לשיפור אישי של הישגים ולמיצוי היכולות הגופניות תוך כדי שמירה על תזונה בריאה, אורח חיים פעיל ובריא וטיפוח בריאות הנפש והגוף, פיתוח ביטחון עצמי ושיפור דימוי גוף.שאיפה לשיפור אישי של הישגים ולמיצוי היכולות הגופניות תוך כדי שמירה על תזונה בריאה, אורח חיים פעיל ובריא וטיפוח בריאות הנפש והגוף, פיתוח ביטחון עצמי ושיפור דימוי גוףכבוד האדם והמשפחה:מתן כבוד לחברים תוך כדי עבודת צוות יעילה בפעילויות קבוצתיות בספורטניהול שיח מכבד ושמירה על חוקי המשחק, סבלנות וסובלנות תוך כדי הבנת השונהצדק חברתי וערבות הדדית:אכפתיות ושמירה על הגינות בפעילות ספורטיבית (כמשתתף וכצופה)התחשבות באחרים, ושיתוף פעולה בפעילויות ספורטיביות לתוכן הדף להדפסה