חינוך גופני לחטיבה עליונה חינוך גופני לחטיבה עליונה מיומנויות דוגמאות למה שעל התלמיד להיות מסוגל לעשות לאור תוכנית הלימודים מיומנויות קוגניטיביות הבנה – להבין את מבנה הגוף, הטכניקה של התנועה ומונחים ומושגים בתחומים השונים של החינוך הגופני, הנופש ושמירה על אורח חיים פעיל ובריא חשיבה ביקורתית – לפתח מודעות לאפשרויות ההתפתחות האישית וההתאמה האישית בתחומי התנועה באמצעות התנסויות שיכללו העמקה בתחומים מסוימים יישום – לפתח יכולת לשיפור השליטה בגוף ובאיכות התנועה וביצוע תנועות גוף מורכבות וכוללות חשיבה יצירתית – לפתח מיומנויות וידע הנחוצים להשתתפות פעילה ומושכלת במגוון של פעילויות גופניות וספורטיביות מיומנויות בין אישיות שיתוף פעולה – לגלות נכונות לפעול בקבוצה ולשתף פעולה מעורבות – לפתח קשרים חברתיים תוך כדי גילויי סבלנות וסובלנות כלפי הזולת והבנת השונות ביכולות הגופניות מיומנויות תוך אישיות הערכה עצמית – לפתח ביטחון עצמי ודימוי גוף ריאלי מסוגלות – לפתח ולהגביר את השאיפה להישג וסיפוק מהתנסות ומהצלחה אחריות – לפתח אחריות אישית לפעילות הגופנית במסגרת בית הספר ומחוצה לו לתוכן הדף להדפסה