חינוך גופני לחטיבה עליונה חינוך גופני לחטיבה עליונה ידע ידע לאור תוכנית הלימודים א. מיומנויות גופניות משחקי כדור קבוצתייםמשחקי כדור: כדורסל, כדורעף, כדורעף חופים, כדוריד, קט רגל, כדורגל וכדור בסיס; בחירה באחד מהמקצועות להתמחות ולעיסוק בחיים משחקי נופש פעילמשחקי מחבט, כגון טניס, טניס שולחן, נוצית פעילות גופנית וענפי ספורט אישייםענפי ספורט: אתלטיקה, התעמלות, שחייה, ריצת ניווט, קרב מגע, ספורט ימי, התעמלות בריאותית, כדורעף זוגות, פעילות עצמית, גלגיליות, טריאתלון כושר גופני תפקוד הגוף במאמץ, טיפוח הכושר הגופני תוך כדי מעקב כלים לפיתוח מרכיבי הכושר הגופני חשיבות הכושר הגופני עקרונות האימון שיטות האימון, מעקב ובקרה כושר גופני לפני גיוס(בכל שיעור יוקדשו לפחות 10 דקות לכושר גופני) ריקוד ותנועה פעילות יצירתית בתחום התנועה והריקוד ריקודי עם ועמים ומחול אירובי הכרת הפולקלור של עדות ישראל ושל עמים אחרים לימודי בחירה(בחירת תחום אחד מתוך השלושה למחצית שנת הלימודים) משחקי כדור ומחבט פעילות גופנית אישית וספורט אישי פעילות נופש ופנאי ב. הגינות בספורט חוקי הספורט והמשחק – כמשתתף וכצופה הסיבות לאלימות בספורט ודרכים למניעה ולהפחתה של התופעה כללי ההתנהגות ההוגנת בספורט ג. ידע והבנה עזרה ראשונה האנטומיה של השלד והשרירים של גוף האדם וכן פיזיולוגיה של המאמץ האנטומיה, מבנה מערכות לב-ריאה ותפקודן יציבה נכונה וטיפוחה יתרונות הפעילות הגופנית והשפעתה על הבריאות עקרונות התזונה הנכונה חוקי הבטיחות, הפציעות בספורט והדרך למניעתן ההיסטוריה של הספורט, יהדות ותרבות הגוף (בתכנון ההוראה הרב שנתי של המורה ניתנת למורה אוטונומיה בבחירת הנושאים מתוך תוכנית הלימודים בהתאם לשכבות הגיל – י, יא, יב.) לתוכן הדף להדפסה