חינוך גופני - בחירה לחטיבה עליונה חינוך גופני - בחירה לחטיבה עליונה ערכים ערכי דמות הבוגר אהבת הדעת וחדוות הלמידה: עידוד הסקרנות והעניין שאיפה למצוינות ולמיצוי יכולות מחשבה עצמאית ויוזמה מחויבות לערכי מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית: השתתפות בתהליכים דמוקרטיים בחברה הכרות ומחויבות לערכים יהודיים ודמוקרטיים כיבוד סמלי המדינה ושמירת החוק שירות משמעותי כיבוד ערכי המורשת והתרבות במדינת ישראל: מחויבות לערכי המורשת והתרבות הייחודיים לכל קבוצה היכרות וכבוד לתרבויות ומורשות אחרות במדינה כבוד האדם והמשפחה: כבוד לאדם, לזכויותיו, לתרבותו, להשקפותיו ולחירויות היסוד שמירה על קדושת החיים כיבוד ההורים והמעגל המשפחתי צדק חברתי וערבות הדדית: סולידריות ועזרה לזולת מעורבות חברתית ואזרחית מחויבות לטבע וקידום צדק סביבתי דוגמאות לטיפוח ערכי דמות הבוגר בתוכנית הלימודים אהבת הדעת וחדוות הלמידהרצון להכיר, לדעת ולחקור את מאפייני גוף האדם, עקרונות התנועה ומקומה של הפעילות הגופנית בקידום הבריאותגילוי עניין, סקרנות ומוטיבציה לפעילות גופנית שיטתית יעילה ומהנה כחלק בלתי נפרד מאורח חיים פעיל ובריאהרחבת הידע על הכושר הגופני עם דגש על בריאות האדם ועל דרכים שונות להעלאתוכבוד האדם והמשפחה:כבוד, קבלה וסובלנות כלפי האחר המתמודד עם קשיים פיזייםהתייחסות מכבדת לרגשות וליכולת הביטוי של חברים בקבוצת העבודה המשותפת לתוכן הדף להדפסה