תקשורת לחטיבה עליונה תקשורת לחטיבה עליונה מיומנויות דוגמאות למה שעל התלמיד להיות מסוגל לעשות לאור תוכנית הלימודים מיומנויות קוגניטיביותהבנה - להבין כיצד אופן השימוש בשפות השונות באמצעי התקשורת מבנה את תפיסת המציאותהערכה – להעריך את חופש הביטוי, הצנזורה הצבאית והצנזורה העצמית של עיתונאים בישראל בעיתונות המסורתית ובמרחב הווירטואלי בדגם הישראלי המיוחדחשיבה ביקורתית – להשתמש במושגי היסוד של שפת התקשורת כדי לתאר, לנתח, לדון, לפרש ולבקר את התקשורתידע - להכיר את המאפיינים המרכזיים של שפות התקשורת, ההשפעות שלהן וההבדלים ביניהןניתוח - לנתח אירועים אקטואליים באמצעי התקשורת השונים תוך השוואת אופן הצגת האירועים וניתוח משמעותם של השינויים מיומנויות בין אישיותמעורבות – להביע עמדה כלפי קונפליקטים אתיים סביב עבודת העיתונאיניהול שיח – לנהל שיח מכבד בסוגיות אתיות ומשפטיות עכשוויותשיתוף פעולה - להתנסות בעבודת צוות, לרכוש מיומנויות של עבודה בצוות ולהבין את תרומתה של העבודה המשותפת על התוצר התקשורתי מיומנויות תוך אישיותאמפתיה – לפתח אמפטיה וכבוד כלפי תרבויות שונות הבאות לידי ביטוי בטקסטים תקשורתיים (תרבות גבוהה, עממית ופופולארית)מסוגלות – להציג בפני חברי הכיתה דעות כלפי דילמות ערכיות שיש בהן התנגשות בין ערכיםסקרנות – לגלות סקרנות ועניין בהזדמנויות שמאפשר העידן הדיגיטלי להשתתפות אזרחית לתוכן הדף להדפסה