כימיה לחטיבה עליונה כימיה לחטיבה עליונה ערכים ערכי דמות הבוגר אהבת הדעת וחדוות הלמידה: עידוד הסקרנות והעניין שאיפה למצוינות ולמיצוי יכולות מחשבה עצמאית ויוזמה מחויבות לערכי מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית: השתתפות בתהליכים דמוקרטיים בחברה הכרות ומחויבות לערכים יהודיים ודמוקרטיים כיבוד סמלי המדינה ושמירת החוק שירות משמעותי כיבוד ערכי המורשת והתרבות במדינת ישראל: מחויבות לערכי המורשת והתרבות הייחודיים לכל קבוצה היכרות וכבוד לתרבויות ומורשות אחרות במדינה כבוד האדם והמשפחה: כבוד לאדם, לזכויותיו, לתרבותו, להשקפותיו ולחירויות היסוד שמירה על קדושת החיים כיבוד ההורים והמעגל המשפחתי צדק חברתי וערבות הדדית: סולידריות ועזרה לזולת מעורבות חברתית ואזרחית מחויבות לטבע וקידום צדק סביבתי דוגמאות לטיפוח ערכי דמות הבוגר בתוכנית הלימודים אהבת הדעת וחדוות הלמידהגילוי עניין, סקרנות יצירתיות ומקוריות מחשבתית בתהליכי למידה בנושאים השונים בכימיההבנת הערך בלימודי הכימיה כבסיס להתנהלות מושכלת בחיי יומיום וכבסיס ללימודי המשך באקדמיהשאיפה ליושרה, לאובייקטיביות, לדיוק, לספקנות ולביקורתיותכבוד האדם והמשפחה:מתן מקום מכבד תוך כדי פתיחות להצעות שונות להתמודדות עם ניתוח תוצאות ניסויים/רעיונות של אחרים לביצוע תהליכי חקרהתייחסות מכבדת לרגשות, למחשבות ולהתבטאויות של חברים לכיתה במהלך הדיון על סוגיה נלמדת, או פעילות חקר משותפת צדק חברתי וערבות הדדית:אחריות לסביבה ולמשאביה ומחויבות לשמירה על איכות האוויר, הקרקע והמיםאהבת הארץ בעקבות היכרות עם תהליכים המשפיעים על איכות הסביבה, טיפוחה ושמירה עליההתנדבות ותרומה לקהילה על ידי ביצוע פעילויות בנושאים בכימיה עם קשישים, ילדים בעלי מוגבלויות ועוד לתוכן הדף להדפסה