היסטוריה לערבים לחטיבה עליונה היסטוריה לערבים לחטיבה עליונה ערכים ערכי דמות הבוגר אהבת הדעת וחדוות הלמידה: עידוד הסקרנות והעניין שאיפה למצוינות ולמיצוי יכולות מחשבה עצמאית ויוזמה מחויבות לערכי מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית: השתתפות בתהליכים דמוקרטיים בחברה הכרות ומחויבות לערכים יהודיים ודמוקרטיים כיבוד סמלי המדינה ושמירת החוק שירות משמעותי כיבוד ערכי המורשת והתרבות במדינת ישראל: מחויבות לערכי המורשת והתרבות הייחודיים לכל קבוצה היכרות וכבוד לתרבויות ומורשות אחרות במדינה כבוד האדם והמשפחה: כבוד לאדם, לזכויותיו, לתרבותו, להשקפותיו ולחירויות היסוד שמירה על קדושת החיים כיבוד ההורים והמעגל המשפחתי צדק חברתי וערבות הדדית: סולידריות ועזרה לזולת מעורבות חברתית ואזרחית מחויבות לטבע וקידום צדק סביבתי דוגמאות לטיפוח ערכי דמות הבוגר בתוכנית הלימודים אהבת הדעת וחדוות הלמידהגילוי סקרנות ועניין ביחס להיסטוריה של האסלאםמימוש יכולת ההבעה העצמית מתוך יכולת להביע ולנסח עמדות רגשיות וערכיות בשיח ובדיון רב משתתפיםכיבוד ערכי המורשת והתרבות במדינת ישראל:גילויי סובלנות בניהול העניינים בחברה תוך כדי טיפוח כבוד לדתות, מסורות ודרכי חיים מגווניםכבוד האדם והמשפחה:גילויי כבוד וסובלנות דתית ותרבותית למסורות של אנשים וחברות שונותהבנת המשמעות של הערכת אנשים על פי מעשיהם ולא על פי השתייכותם הקבוצתית (גזע, אומה, מעמד, דת)צדק חברתי וערבות הדדית:יצירת חברה צודקת המקדשת את הנאמנות, האומץ והיושרהתייחסות מכבדת לסביבה ושימורה למען הדורות הבאים בהתאם לעקרונות דת האסלאם לתוכן הדף להדפסה