הנדסת תוכנה וסייבר לחטיבה עליונה תכנון ותכנות מערכות - התמחות הנדסת תוכנה וסייבר לחטיבה עליונה תכנון ותכנות מערכות - התמחות ידע עולם התוכן שאליו נחשפים התלמידים לאור תוכנית הלימודים: א. תכנון ותכנות מערכות תכנות טלפונים ניידים (סייבר)נושא בחירה 1 -תכנות טלפונים ניידים ב-C#, זאמרין נושא בחירה 2 - תכנות טלפונים ניידים ב-Java תכנות מונחה עצמים בשפת C# / בשפת Java (בהתאם לנושא הבחירה) תכנות מונחה ארועים משאבי האפליקציה אחסון נתונים תכנון וניתוח אפליקציות ספקי תוכן טלפוניה רכיבים מתקדמים: מולטימדיה ומצלמה, חיישנים, GPS, מפות גרפיקה ואנימציה יישומים אסינכרוניים (סייבר) תכנות מונחה עצמים XML פיתוח אפליקציות SQL server מודל השכבות Delegates מתודות אנונימיות וביטויי למבדה תכנות אסינכרוני WCF הגנת סייבר PYTHON רשתות מחשבים הגנת מערכות הפעלה שרותי רשת (סייבר) אוספים ארועים ומשלחות מסדי נתונים ושפת SQL תכנות אתר אינטרנט מבוסס פקדים XML מודל השכבות שרותי רשת - web services תכנות חלונאי מערכות הפעלה מודרניות (סייבר) מערכת הפעלה Linux תכנות מתקדם בשפת ג'אווה מודל OSI תכנות בסביבת Java SWING תכנות בעזרת מנגנון הארועים אלגוריתמים ותנות מקבילי במערכות ההפעלה Linux תקשורת TCP/IP עם אנדרואיד העברת מידע בצורת XML ו-JSON מערכות מינהליות מבוא למערכות מידע המודל הטבלאי ושפת SQL ניתוח ועיצוב מערכות מידע מוכוון עצמים (OOA) אבני יסוד ב-Windows Forms ; פקדים, אוספים ותפריטים מודל השכבות גישה וטיפול במקורות נתונים באמצעות ADO.NET מערכות גרפיות תכנות חלונאי מבוא לגרפיקה ונושאים בגיאומטריה אנליטית שימוש במחלקה גרפית הנפשה טרנספורמציות דו ממדיות מרחב תלת ממדי הצגת סצנה – אוסף גופים במרחב תלת ממדי הצללה מערכות מומחות מבוא לבינה מלאכותית שיטות לייצוג ידע שיטות חיפוש מערכות מומחות (נושא בחירה 1) - הנדסת ידע, מנגנוני היסק תורת המשחקים (נושא בחירה 2) – אסטרטגיות, ניהול משחק בשיטות AI ב. מעבדת פרויקטים תיעוד התהליך בספר הפרויקט הצגת עבודת הגמר לתוכן הדף להדפסה