מפתח הל"ב לחרדים לכיתה ג מפתח הל"ב לחרדים לכיתה ג ידע דוגמאות למה שעל התלמיד לדעת לאור תוכנית הלימודים א. מעגל קשרי פרט-קבוצה – ערכים והתנהגויות דרכים לשיתוף ברגשות ובציפיות סביב מקומו של הפרט בקבוצה הגדרת האתגרים והרווחים שמזמן מפגש בין שונים דרכים לניהול סכסוך (קונפליקט) תוך כדי שבירת קשר השתיקה בנוגע להצקות רווחים בנתינה והשפעותיה רווחים וקשיים בעבודה בצוות ב. מעגל החיים הכיתתי – הכיתה כקבוצה חברתית הזדמנויות למלא תפקיד בכיתה ובביה"ס גילויי מעורבות חברתית באמצעות הנחיית תלמידים בחיבור לערכים: קבלת השונה, ניהול קונפליקטים, נתינה ועבודה בצוות ג. מעגל החיים הבית ספרי – אקטואליה בחיי בית הספר דרכים לשיתוף ולהצגת הכישורים האישיים (בחיבור לתחילת שנה) דרכים למימוש הזכות לבחור ולהיבחר בכיתה ובבית הספר ביטויי אחריות של השותפים (פוגע, נפגע, סביבה) בניהול סכסוכים בחצר ובאולם ההתעמלות נתינה מופשטת בבית הספר עבודה בצוות בחיבור לסיכום שנה ד. מעגל החיים הקהילתי – ערכים בבית ובקהילה בחיבור ללוח השנה היהודי דרכים להכנסת אורחים ולקבלת האחר (בחיבור לסוכות) דרכים לשיתוף במנהגים ובחוויותיו של הפרט בחג (בחיבור לחנוכה) הפחתת התנהגויות תחרותיות תוך כדי זיהוי התרומה של כל פרט (בחיבור לט"ו בשבט) ביטויי אחדות וערבות הדדית (בחיבור לשבועות) מעבר לידע במקצוע בכיתות נוספות כיתה א | כיתה ב | כיתה ג | כיתה ד | כיתה ה | כיתה ו תוכן הדף להדפסה