מפתח הל"ב לכיתה ג מפתח הל"ב לכיתה ג מיומנויות דוגמאות למה שעל התלמיד להיות מסוגל לעשות לאור תוכנית הלימודים מיומנויות קוגניטיביות הבנה – לבחון את ביטויי הערכים בחגים, במועדים ובימים מיוחדים ולהסיק מסקנות רלוונטיות הערכה – להעריך היבטים שונים במעורבות החברתית (אחריות, התמדה, יוזמה ותקשורת בין אישית) ולבצע רפלקציה אישית חשיבה ביקורתית – לנתח את הקשיים והרווחים בעבודה בצוות ולהסיק מסקנות רלוונטיות ידע – לגבש הסכמות ולהגדיר כללים התורמים לניהול סכסוכים בקבוצה ידע והבנה – לזהות את ההתנהגויות התורמות לתחושת הביטחון והבטיחות במפגש עם זרים ולבחון אותן ביחס לעצמו ולחבריו סינתזה – לבחון סוגים שונים של הנתינה והשפעותיה ולפתח הזדמנויות חדשות לנתינה מיומנויות תוך אישיות הערכה עצמית – להאמין ביכולתו להשתפר בלימודים ובחברה תוך כדי הצבת יעדים להמשך הכוונה עצמית – לזהות הזדמנויות למלא תפקיד בוועדה ולפעול על מנת לממש אותן יוזמה – לגלות יוזמה ולפעול לשילוב חברים בפעילות הפנאי של הקבוצה מיומנויות בין אישיות אחריות – לגלות אחריות בשמירה על הצומח תוך כדי התחשבות באחרים השפעה חברתית – לגלות אכפתיות ומעורבות חברתית בקבוצה, בכיתה ובבית הספר השפעה חברתית – לגלות מעורבות בפנאי המשפחתי ניהול קונפליקטים – לנהל סכסוך תוך כדי "שמירת הכוח למשהו טוב" ושבירת קשר השתיקה שיתוף פעולה – לבחור תפקיד בקבוצה באופן מושכל ולבצעו בשיתוף פעולה עם אחרים שיתוף פעולה – לשתף פעולה עם שונים ממנו תוך כדי ביסוס תחושת האחדות תקשורת – לשתף בהצלחות בתחום הלימודי ובתחום החברתי (מחצית/סוף שנה) תקשורת – לשתף ברגשות ובציפיות סביב מקומו של הפרט בקבוצה תוך כדי הצגת מיומנויות אישיות כיתה א | כיתה ב | כיתה ג | כיתה ד | כיתה ה | כיתה ו תוכן הדף להדפסה