עברית למגזר הדרוזי לכיתה ג עברית למגזר הדרוזי לכיתה ג מיומנויות דוגמאות למה שעל התלמיד להיות מסוגל לעשות לאור תוכנית הלימודים הישג נדרש 1 – האזנה ודיבור למטרות שונות הישג נדרש 4 – קריאת טקסטים מסוגים שונים ולמטרות שונות הישג נדרש 5 – הפקת מידע ולמידה מטקסטים כתובים מסוגים שונים בתחומי דעת שונים הישג נדרש 8 – הכרה והבנה של המערכת הלשונית בהתאמה לשפה שנייה – מבנים, תופעות ותהליכים דוגמאות למה שעל התלמיד להיות מסוגל לעשות לאור תוכנית הלימודים מיומנויות קוגניטיביות ידע והבנה – להיות מסוגל לזהות את המילים שנלמדו ולהבין את משמעותן ייצוג ידע – להציג את עיקרי הידע במגוון דרכים מיומנויות תוך אישיות התמדה – לגלות התמדה במהלך לימוד המילים מסוגלות – לחוש ביטחון ביכולתו להכיר מילים בעברית ולעשות בהן שימוש מיומנויות בין אישיות ניהול שיח – להקשיב לאחר ולהגיב לעניין ובאופן הולם שיתוף פעולה – לקחת חלק במשימה משותפת תוך כדי כיבוד תפקידם של חבריו לקבוצה מעבר למיומנויות במקצוע בכיתות נוספות כיתה ב | כיתה ג | כיתה ד | כיתה ה | כיתה ו תוכן הדף להדפסה