בריאות לכיתה ג בריאות לכיתה ג ידע דוגמאות למה שעל התלמיד לדעת לאור תוכנית הלימודים ידע בתזונה – בהתאם לתוכנית "אוכלים את זה" הצבע בטבע היכרות עם יתרונותיהם הבריאותיים של פירות וירקות היכרות עם טעמים של פירות וירקות שונים היכרות עם הדרך שעושים הפירות והירקות מהשדה לצלחת היכרות בחשיבות תוספת הירקות בכל ארוחה ושלוש מנות פרי ביום היכרות עם הדרך שבה אפשר לגדל באופן עצמי תבלינים/ירקות/פירות היכרות עם התבלינים השונים כחלק מהמטבח הביתי היכרות עם תוצרת חקלאית מקיימת קטנות ועשירות היכרות עם הדרכים לשילוב ממגוון הקטניות בתפריט היומי/שבועי היכרות עם מיני מזונות המשלבים קטניות דרך המטבח המסורתי/תרבותי על כל גווניו ידע בפעילות גופנית – בהתאם לתוכנית "הולכים על זה" לומדים תוך כדי תנועה בהנאה הכרה בחשיבות הפעילות הגופנית ככלי עזר ללימוד נושא הכרה בחשיבות הפעילות הגופנית ככלי עזר לריכוז בזמן השיעור הכרה בחשיבות הפעילות הגופנית ככלי עזר חווייתי להנאה הכרה בתחושת מסוגלות אישית הכרה בפיתוח כישורים חברתיים באמצעות פעילות גופנית פעילים בין הצלצולים הכרה בחשיבות ההפסקות בבית הספר כאמצעי לפעילויות גופניות שונות ומגוונות הכרה בחשיבות סביבה בית ספרית המעודדת פעילות גופנית הכרה בחשיבות טורנירים בית ספריים ונבחרות ספורט לשם העצמת תלמידים הכרה בחשיבות יוזמות חברתיות ערכיות בספורט לשם תחושת שייכות ומעורבות חברתית בבית הספר הכרה בחשיבות יצירת הזדמנויות לפעילות גופנית עם הקהילה ידע בהיגיינההקנייה והטמעה של התנהגות לשמירה על היגיינה אישית וסביבתית בכדי למנוע מחלות - שטיפת ידיים, עטיית מסיכה בעת הצורך, סביבה אישית הקניית ידע אודות וירוס הקורונה והשפעתו על גוף האדם היכרות עם מושגים מיקרוביולוגיים (חיידקים, וירוסים) מעבר לידע במקצוע בכיתות נוספות כיתה א | כיתה ב | כיתה ג | כיתה ד | כיתה ה | כיתה ו תוכן הדף להדפסה