אומנויות - קולנוע ותקשורת לכיתה ג אומנויות - קולנוע ותקשורת לכיתה ג מיומנויות דוגמאות למה שעל התלמיד להיות מסוגל לעשות לאור תוכנית הלימודים מיומנויות קוגניטיביות הערכה – לבחון את הרגלי הצפייה (מתי צופים? בחברת מי? מה עושים בעת הצפייה? מה ההשפעות?) הערכה – להעריך את המידה שבה המציאות הממשית משתקפת או מסולפת הערכה – להעריך את משמעות מידת הקרבה לאובייקט המצולם, היקף התמונה, זווית הצילום חשיבה ביקורתית – לבחון את השיקולים השונים של יוצר המשדר ולהתייחס למשמעותם (שיקולים מסחריים, פוליטיים וכדומה) ידע – להכיר ז'אנרים שונים בתוכניות טלוויזיה ובסרטי קולנוע ולהבחין בפונקציות המרכזיות שלהם (כגון אומנות, בידור, מידע, פרסומת) וביסודות המבניים (סרט מצויר, סרט מוזיקלי, סרט תיעודי וכדומה) ידע – לזהות יסודות של מציאות ודמיון בז'אנרים השונים יישום – להפעיל בהתאם לצורך אפשרויות שונות לשימוש במצלמה יישום – להפעיל טכניקות של חיתוך ועריכה בהתאם למשמעות המתבקשת בהקשרים ספציפיים מיומנויות תוך אישיות יוזמה – להעלות רעיונות מגוונים לביטוי מסרים סמויים וגלויים מסוגלות – לבטא מחשבות, הרהורים, שאלות, ממצאים סביב נושא המעסיק אותו תקשורת – לצפות בקולנוע ובטלוויזיה כמענה לצרכיו (בידור, הנאה, אסתטיקה והרחבת אופקים) מיומנויות בין אישיות אחריות – לגלות אחריות, לפעול על פי הכללים, לוח הזמנים שקבעה הקבוצה מעורבות – לפעול לקידום המשימה הקבוצתית עם רגישות להצגה סטריאוטיפית ופשטנית של דמויות, אירועים, מקומות ותהליכים ניהול שיח מכבד – להקשיב בפתיחות לדעות, רעיונות של השותפים על אודות סוגיות שונות במהלך העבודה בקבוצה ולנהל עימם שיח מכבד מעבר למיומנויות במקצוע בכיתות נוספות כיתה א | כיתה ב | כיתה ג | כיתה ד | כיתה ה | כיתה ו תוכן הדף להדפסה