מפתח הל"ב לחרדים לכיתה ו מפתח הל"ב לחרדים לכיתה ו ידע דוגמאות למה שעל התלמיד לדעת לאור תוכנית הלימודים א. מעגל קשרי פרט-קבוצה – ערכים והתנהגויות דרכים לשיתוף בציפיות, בקשות והצעות ביחס לכיתה כקבוצה חברתית דרכים לשיתוף בשונות במנהגים ובמסורות דרכים לניהול סכסוך תוך כדי בחינת זוויות ראייה שונות הזדמנויות לנתינה מסוגים שונים בסביבה הקרובה והרחוקה סוגיות חברתיות הקשורות לעבודה בצוות ב. מעגל החיים הכיתתי – הכיתה כקבוצה חברתית הזדמנויות למלא תפקיד בכיתה דרכים לשיתוף במסרים חברתיים ערכיים בחיבור לערכים: קבלת השונה, ניהול קונפליקטים ועבודה בצוות, בדגש על התוכן ואופן ההצגה ג. מעגל החיים הבית ספרי – אקטואליה בחיי בית הספר דרכים להעמקת ההיכרות עם התלמידים בבית הספר באמצעות הצצה לעולמם האישי ביטויי מחויבות של התלמידים המייצגים את חבריהם בוועדות הבית ספריות ביטויי אחריות של השותפים (פוגע, נפגע, סביבה) בניהול סכסוכים המתעוררים בשעת פעילות בית ספרית סוגיות חברתיות סביב נתינה לבית הספר עבודה בצוות לסיכום שנה ד. מעגל החיים הקהילתי – ערכים בבית ובקהילה בחיבור ללוח השנה היהודי ביטויי אחריות להתנהגות הפרט והקבוצה (בחיבור לחשבון נפש וליום כיפור) דרכים למימוש "אורו" (ייחודו) של כל אחד מחברי הקבוצה (בחיבור לחנוכה) שונות בצרכים כאמצעי למניעת קונפליקטים (בחיבור לט"ו בשבט ולשונות בין העצים) ביטויי ערבות הדדית בקהילה (בחיבור לקמחא דפסחא בערב פסח) ביטויי ערבות הדדית במשפחה (בחיבור לחג השבועות) מעבר לידע במקצוע בכיתות נוספות כיתה א | כיתה ב | כיתה ג | כיתה ד | כיתה ה | כיתה ו תוכן הדף להדפסה