אנגלית לחרדים לכיתה ו אנגלית לחרדים לכיתה ו מיומנויות דוגמאות למה שעל התלמיד להיות מסוגל לעשות לאור תוכנית הלימודים מיומנויות קוגניטיביות הבנה – להתבונן ולהבין מידע המוצג בטבלאות ובתרשימים הבנה - לפתח מודעות והבנה לרקע וההקשר ההיסטורי, התרבותי, הספרותי והגיאוגרפי של טקסטים מתרבויות שונות + חשיבה ברמה גבוהה בהקשר ספרותי ידע - לדעת להשתמש במילון רגיל ודיגיטלי, בדפי תוכן באינטרנט ידע – ליצור משפטים בנושאים שונים ובנושאים הנוגעים בחייו לפי כללי דקדוק בסיסיים ידע - לדעת מוסכמות בסיסיות בכתיבה (סימני פיסוק, כיווניות) ידע והבנה – לזהות, להבין, לקרוא, לכתוב ולהגות מילים חדשות על פי רשימת אוצר מילים המיועדת לרמה זו + מילים וביטויים נוספים המופיעים בספר הלימוד או שנבחרו על ידי המורה (כ-1,200 מילים וביטויים שנלמדו בהדרגה משך ארבע שנים – מתחילת כיתה ג ועד סוף כיתה ו) ידע והבנה – לזהות סוגות טקסטים, להשיב על שאלות של טקסט כתוב או דבור ברמות חשיבה נמוכות וגבוהות ידע והבנה – לקרוא קריאה שוטפת של ספרים וטקסטים בסוגות שונות, להבין ולהגיב אליהם בכתב ובעל פה בהתאם ייצוג ידע – להציג ידע בכתב ובעל פה באמצעות מצגת לאור ראיון, סקר, שאלון מיומנויות תוך אישיות התמדה – לגלות התמדה במהלך תרגול הקריאה, הכתיבה והבנת הנשמע מסוגלות – להאמין בכוחו לתרגל ולבסס בהדרגה את שטף הקריאה, הדיבור והכתיבה באנגלית סקרנות – לגלות עניין בשפה האנגלית ורצון להרחיב את הידע באנגלית מיומנויות בין אישיות ניהול שיח – לנהל שיח באופן ספונטני על נושאים אישיים ושגרתיים מעורבות – לגלות אכפתיות, רגישות ונכונות לסייע לאחרים במהלך הלמידה והתרגול באנגלית שיתוף פעולה – לבצע הוראות מורכבות הניתנות לקבוצה באנגלית, תוך שיתוף פעולה עם חברי הקבוצה מעבר למיומנויות במקצוע בכיתות נוספות כיתה ג | כיתה ד | כיתה ה | כיתה ו תוכן הדף להדפסה