אומנויות - מוזיקה לכיתה ו אומנויות - מוזיקה לכיתה ו ידע מה שעל התלמיד לדעת לאור תוכנית הלימודים כל מה שנלמד בכיתות א-ב, ג-ד, המשך והרחבהא. האזנהנושאים מארגניםזיהוי המבנה הבסיסי של יצירה: התחלה-המשך-סיוםהכרת מבנים וסוגות מוזיקליים מורכבים, כגון צורת סונטה, קונצ'רטותפקוד של חלקים (התחלה, המשך, סיום)הבחנה בפיתוח מוטיב הבחנה במבנה היררכי (חלק, משפט, פסוקית, מוטיב)הבחנה במצבים מורכבים של "פתוח" ו"סגור"מודעות לציפיות והבחנה בהפתעותיסודות שמיעה התומכות בהאזנהמעקב אחר פרטיטורה תוך כדי האזנה למוזיקההכרת סולמות מז'וריים, מינוריים ופנטטוניים הבחנה בין משקלים זוגיים וא-זוגיים וחשיפה למשקלים נוספיםהשוואת ביצועים תוך כדי האזנה והתייחסות לפרמטרים המוזיקליים השוניםב. ביצועקוליהרחבת רפרטואר והרחבת מנעד השירה (אוקטבה + טרצה) בדיוק ריתמי והיגוי ברורשירת סולפג' במסגרת סולם מז'ורי וסולם מינורישירה רב-קולית בסיסית הערכת השירה) של עצמם ושל חבריהם) ושל ביצועים מוקלטים בהתייחסות לאופני הפקה ולהתאמה סגנוניתכלי ליווי שירים בנגינה תוך כדי התאמה של דינמיקה, ארטיקולציה וטמפו מתאימיםנגינה מתווים ומשמיעה, לבד ובקבוצה, תוך כדי שמירה על דרכי נגינה מתאימות נגינת מנגינות משמיעה ג. יצירהאלתור, חיבור קטעים ושירים, ליווי ועיבוד קטעי נגינה בזיקה ליצירות הנלמדות, לבד ובקבוצותיצירת פסוק מוזיקלי וכתיבתו בתווים או ברישום גרפי באופן שיאפשר ביצוע חוזר או ניתוח התוכן המוזיקליהערכת היצירה של עצמם ושל חבריהם על פי קריטריונים של לכידות, חזרות רצף סגנוני, פיתוח רעיונות מוזיקליים, גיוון (שינויים הפתעות מקוריות) וביצוע (שליטה, הבעה וזרימה) טבלאות קשר בין תהליכים מארגנים, אמצעי הלחנה ופיתוח מיומנויות מעבר לידע במקצוע בכיתות נוספות כיתה א | כיתה ב | כיתה ג | כיתה ד | כיתה ה | כיתה ו תוכן הדף להדפסה