גאוגרפיה - אדם וסביבה לכיתה ו גאוגרפיה - אדם וסביבה לכיתה ו ערכים ערכי דמות הבוגר א. אהבת הדעת וחדוות הלמידה:עידוד הסקרנות והעניין שאיפה למצוינות ולמיצוי יכולותמחשבה עצמאית ויוזמהב. מחויבות לערכי מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית:השתתפות בתהליכים דמוקרטיים בחברההכרות ומחויבות לערכים יהודיים ודמוקרטייםכיבוד סמלי המדינה ושמירת החוקשירות משמעותיג. כיבוד ערכי המורשת והתרבות במדינת ישראל:מחויבות לערכי המורשת והתרבות הייחודיים לכל קבוצההיכרות וכבוד לתרבויות ומורשות אחרות במדינהד. כבוד האדם והמשפחה:כבוד לאדם, לזכויותיו, לתרבותו, להשקפותיו ולחירויות היסודשמירה על קדושת החייםכיבוד ההורים והמעגל המשפחתיה. צדק חברתי וערבות הדדית:סולידריות ועזרה לזולתמעורבות חברתית ואזרחית מחויבות לטבע וקידום צדק סביבתידוגמאות לטיפוח ערכי דמות הבוגר בתוכנית הלימודיםאהבת הדעת וחדוות הלמידה:עידוד הסקרנות והעניין בסוגיות הנוגעות בקשרי אדם סביבהכיבוד ערכי המורשת והתרבות במדינת ישראל:היכרות וכבוד לתרבויות ומורשות אחרות במדינה, תוך הערכה של השוֹנּות האנושית, הבנת מצוקות חברתיות במרחבים שוניםכבוד האדם והמשפחה:כבוד לאדם, לזכויותיו, לתרבותו, להשקפותיו ולחירויות היסוד בדגש על השונות האנושיתצדק חברתי וערבות הדדית:מעורבות חברתית ואזרחית תוך טיפוח אכפתיות לטבע ולנוף, והגברת המודעות לשמירה על ערך הקיימות מעבר לערכים במקצוע בכיתות נוספות כיתה ה | כיתה ו תוכן הדף להדפסה