מפתח הל"ב לחרדים לכיתה ב מפתח הל"ב לחרדים לכיתה ב ידע דוגמאות למה שעל התלמיד לדעת לאור תוכנית הלימודים א. מעגל קשרי פרט-קבוצה – ערכים והתנהגויות דרכים לשיתוף ברגשות, במחשבות ובשאלות סביב התחלות שונות במעגל החיים דרכים למימוש הזכות להיות מוגן ואהוב דרכים לשיתוף בשונות בצרכים, בתכונות ובהעדפות האישיות גילויי אחריות של הפרט והקבוצה במניעת הסכסוך (קונפליקט) ובניהולו ביטויי אחריות בשמירה על צמחי הבר גילויי נתינה מוחשית המתחשבת ברגשות הנמען ביטויי כבוד לדגל והיכרות עם משמעויותיו במישור הפרטי והלאומי ביטויי אחריות של הפרט להצלחת התוצר בעבודה בצוות סכנות לביטחון הרגשי-חברתי ולבטיחות הפיזית בפעילות הפנאי והנופש ב. מעגל החיים הכיתתי – הכיתה כקבוצה חברתית הזדמנויות למלא תפקיד בכיתה ובביה"ס גילויי מעורבות באמצעות הנחיית תלמידים בחיבור לערכים מרכיבים שונים בהערכת המעורבות החברתית ג. מעגל החיים הבית ספרי – אקטואליה בחיי בית הספר דרכים לשיתוף בחפץ אישי כאמצעי להעמקת ההיכרות – בחיבור לתחילת שנה כללים הנותנים מענה לשונות והתורמים לתחושת השייכות – בחיבור לגיבוש תקנון דרכים לטיפוח הקשרים (אינטראקציות) וליצירת שיתופי פעולה עם תלמידים הממלאים תפקיד בביה"ס המסלול הבטוח לבית הספר ובחזרה התעודה ומשמעותה עבור הפרט – בחיבור לסיכום מחצית שנה היבטים הקשורים לבטיחות בתחפושת – בחיבור לציון פורים בבית הספר ביטויי כבוד בטקס הבית ספרי מסרים חברתיים-ערכיים ביצירות ספרותיות והרלוונטיות לחיי היומיום ביטויי הערכה כלפי חברים ובעלי תפקיד בבית הספר – בחיבור לסיכום שנה ד. מעגל החיים הקהילתי – ערכים בבית ובקהילה בחיבור ללוח השנה היהודי היבטים שונים בבקשת סליחה: דרכים, נמענים והשפעות – בחיבור ליום כיפור ניסים ומשמעותם בחיי היומיום ואחריות הפרט והקבוצה – בחיבור לחנוכה הפחתת התנהגויות תחרותיות תוך כדי זיהוי התרומה של כל פרט – בחיבור לט"ו בשבט הכנסת אורחים עם התחשבות ברגשותיהם – בחיבור לפסח כוחה של הענווה – בחיבור לשבועות עבר לידע במקצוע בכיתות נוספות כיתה א | כיתה ב | כיתה ג | כיתה ד | כיתה ה | כיתה ו תוכן הדף להדפסה