בריאות לכיתה ד בריאות לכיתה ד ידע דוגמאות למה שעל התלמיד לדעת לאור תוכנית הלימודים ידע בתזונה – בהתאם לתוכנית "אוכלים את זה" מה עם מים? היכרות בחשיבות הרגלי שתייה להעלאת כמות שתיית המים לאורך היום היכרות עם הצורך להפחית בצריכת משקאות מתוקים וממותקים (לאורך היום, בחגים, באירועים, בטיולים, בסופי שבוע ובימי הולדת) מה יש באוכל שלנו? היכרות בחשיבות של קריאת תוויות מזון ככלי שימושי לבחירה נכונה ומזינה מבין ההיצע הנרחב הקיים היכרות עם סימון המזונות בתווית אדומה לבין סימון מזונות בתווית ירוקה והבנת היתרון של מזון עם תו ירוק על פני תו אדום הכרת דרכים למיון מזונות שונים לפי קבוצות מזון היכרות עם מגוון מזונות מכל קבוצת מזון ידע בפעילות גופנית – בהתאם לתוכנית "הולכים על זה" לומדים תוך כדי תנועה בהנאה הכרה בחשיבות הפעילות הגופנית ככלי עזר ללימוד נושא הכרה בחשיבות הפעילות הגופנית ככלי עזר לריכוז בזמן השיעור הכרה בחשיבות הפעילות הגופנית ככלי עזר חווייתי להנאה הכרה בתחושת מסוגלות אישית הכרה בפיתוח כישורים חברתיים באמצעות פעילות גופנית פעילים בין הצלצולים הכרה בחשיבות ההפסקות בבית הספר כאמצעי לפעילויות גופניות שונות ומגוונות הכרה בחשיבות סביבה בית ספרית המעודדת פעילות גופנית הכרה בחשיבות טורנירים בית ספריים ונבחרות ספורט לשם העצמת תלמידים הכרה בחשיבות יוזמות חברתיות ערכיות בספורט לשם תחושת שייכות ומעורבות חברתית בבית הספר הכרה בחשיבות יצירת הזדמנויות לפעילות גופנית עם הקהילה ידע בהיגיינה הקנייה והטמעה של התנהגות לשמירה על היגיינה אישית וסביבתית בכדי למנוע מחלות - שטיפת ידיים, עטיית מסיכה בעת הצורך, סביבה אישית הקניית ידע אודות וירוס הקורונה והשפעתו על גוף האדם היכרות עם מושגים מיקרוביולוגיים (חיידקים, וירוסים) היכרות עם כללי השמירה על היגיינה אישית וסביבתית בכדי למנוע מחלות הקניית ידע אודות וירוס הקורונה והשפעתו על גוף האדם מעבר לידע במקצוע בכיתות נוספות כיתה א | כיתה ב | כיתה ג | כיתה ד | כיתה ה | כיתה ו תוכן הדף להדפסה