אנגלית לכיתה ד אנגלית לכיתה ד ידע מה שעל התלמיד לדעת לאור תוכנית הלימודיםהרחבת אוצר מילים בעל פה ובכתב:זיהוי, הבנה, קריאה והיגוי נכון של המילים והביטויים על פי רשימת אוצר מילים לרמה זו + כמה מילים וביטויים נוספים המופיעים בספר הלימוד או נבחרו על ידי המורה. אוצר מילים מ-Band I Core Iקריאת מילים עם צירופי אותיות מיוחדים:קריאת מילים עם: 1. צירופי תנועות 2. צירופי עיצורים 3. צירופי עיצורים ותנועות 4. תבניות בסיסיות, כגון a-e, e-e,i-e ,o-e ,u-e + קריאת מילים שכיחות מאוד – ,sight words כגון I ,the ,there ,here ,one וכדומהאינטראקציה חברתית:ביצוע הוראות פשוטות הניתנות באנגלית, יכולת להגיב באופן התואם להוראה או השאלה במשפטים קצרים, תיאור בקצרה בעל פה – חפצים, מקומות ואנשיםנגישות למידע בעל פה ובכתב:זיהוי הרעיון המרכזי, השבה על שאלות של טקסט קצר, כתוב או דבור, ברמת חשיבה נמוכה, זיהוי סוגי טקסטים שוניםהצגת ידע ורעיונות בעל פה ובכתב:הגשת ידע המבוסס על תוכן מצומצם מאוד, בסיוע עזרים חזותיים, תיאור אנשים, מקומות וחפצים במשפטים בסיסיים המבוסס על החומר הנלמדהכרה והוקרה של ספרות, תרבות ושפה:היכרות עם ספרות אנגלית ההולמת לגיל (ספרות ילדים), זיהוי מילים דומות באנגלית ובשפה הראשונה יוזמים ומיישמים - אנגלית מעבר לידע במקצוע בכיתות נוספות כיתה ג | כיתה ד | כיתה ה | כיתה ו תוכן הדף להדפסה