מפתח הל"ב לחרדים לכיתה ה מפתח הל"ב לחרדים לכיתה ה ידע דוגמאות למה שעל התלמיד לדעת לאור תוכנית הלימודים א. מעגל קשרי פרט-קבוצה – ערכים והתנהגויות דרכים לשיתוף בצרכים, בציפיות ובבקשות של הפרט מהקבוצה דרכים לשיתוף בשונות בכישרונות וביכולות דרכים לניהול סכסוך הנוגע לשימוש בציוד המשותף בבית הספר והימנעות מהשחתה הזדמנויות לנתינה בכיתה בעקבות היכרות עם צורכי הנמנעים ויכולת המוענים הגורמים המקדמים והבולמים את עבודת הצוות ב. מעגל החיים הכיתתי – הכיתה כקבוצה חברתית הזדמנויות למלא תפקיד בכיתה דרכים לשיתוף במסרים חברתיים ערכיים בחיבור לערכים: קבלת השונה, ניהול קונפליקטים ועבודה בצוות, בדגש על התוכן ואופן ההצגה ג. מעגל החיים הבית ספרי – אקטואליה בחיי בית הספר המאחד ומייחד בין הפרטים בקבוצה באמצעות העמקת ההיכרות עם תלמידי בית הספר חוזקות המסייעות במילוי תפקיד – בחיבור לבחירות לוועדות בית ספריות ביטויי אחריות של השותפים (פוגע, נפגע, סביבה) בניהול סכסוכים באולם ובמעבדה הגשת עזרה מחוץ לכותלי הכיתה עבודה בצוות להגברת שיתוף הפעולה בזמן הטיול השנתי ד. מעגל החיים הקהילתי – ערכים בבית ובקהילה בחיבור ללוח השנה היהודי הסליחה ומשמעויותיה (בחיבור ליום כיפור) שונות במנהגים ובמסורות בקהילות שונות (בחיבור לחנוכה) שונות בצרכים כאמצעי למניעת קונפליקטים (בחיבור לט"ו בשבט ולשונות בין העצים) ביטויי ערבות הדדית בקהילה (בחיבור לפסח) ביטויי ערבות הדדית במשפחה (בחיבור לשמחות בקהילה) מעבר לידע במקצוע בכיתות נוספות כיתה א | כיתה ב | כיתה ג | כיתה ד | כיתה ה | כיתה ו תוכן הדף להדפסה