אומנויות-קולנוע ותקשורת לכיתה ה אומנויות-קולנוע ותקשורת לכיתה ה חומרי הוראה, למידה, הערכה לפירוט החומרים לחצו על הנושא: א. מדוע ואיך אנו צופים בטלוויזיה? חומר רקע לדיון:מאמר מי אמר שצפייה בטלוויזיה מזיקה?, הורים וילדים?מחקר: צפייה בטלוויזיה מסכנת את הילדים - הורים, yentמחקר: טלוויזיה משפיעה לטובה על ילדים – הורים, yent ב. סוגי תוכניות בטלוויזיה ובקולנוע (ז'אנרים) סרטוניםסדרת סרטונים יוצרים ויצירות ספרות, קריאת כיוון - טלוויזיה חינוכיתסדרת סרטונים במדע, גלילאו - הטלוויזיה החינוכיתסדרת סרטונים באנגלית, Candy Can Do It - הטלוויזיה החינוכיתחומר רקע לדיון:סוגי תוכניות טלוויזיה ובקולנוע ג. שפת הטלוויזיה והקולנוע – היכרות עם מרכיבים בסיסיים סרטוניםסרטונים בנושא: מהו תסריט, מתוך אאוריקה ד. מרכיבי ההפקה סרטוניםסרטונים העוסקים בנושא: מהו סט של סרט? מתוך: אאוריקהסרטונים בנושא: איך עורכים סרטים, מתוך אאוריקהסרטונים בנושא: מהו פריים בקולנוע, מתוך אאוריקהסרטונים בנושא: מה עושה האיפור, מתוך אאוריקהסרטונים בנושא: מה עושה הבמאי, מתוך אאוריקהסרטונים בנושא: מה עושים תסריטאים, מתוך אאוריקה ה. השתקפות המציאות בסרטי קולנוע ובמשדרי טלוויזיה ומסרים ערכיים העולים מהם סרטוניםסרטונים בנושא: מה היו המסרים תת הכרתיים בטלויזיה? מתוך אאוריקהסרטונים בנושא: למה צריך פרסומות? מתוך אאוריקהסרטונים בנושא: מהו הפרסום הסמוי? מתוך אאוריקה ו. סרט קולנוע (עלילתי) ודרמה טלוויזיונית בהשוואה לדרמה ספרותית סרטוניםסרטון בנושא מה ההבדל בין סרט לסדרת טלווזיה, Draft Rishon חומרי עזר להרחבה העשרההצעות לפעילות בתוך תכנית הלימודים קולנוע ותקשורת - משרד החינוך (עמודים 32-48)רשימת סרטים מומלצים - משרד החינוך ספרי לימוד מאושרים תקשורת וקולנוע - הקטלוג החינוכי, משרד החינוך למאגר שידורים בתחום הדעת למאגר שידורים בתחום הדעת - במרחב הפדגוגי מעבר לחומרי הוראה במקצוע בכיתות נוספות כיתה א | כיתה ב | כיתה ג | כיתה ד | כיתה ה | כיתה ו הערה: באתר זה מפורסמים חומרי לימוד שנמצאו ראויים לשימוש עבור מורים ותלמידים. במידה ונתקלת בבעיה המצריכה הסדרה/הסרה של היחידה מהפרסום אנא פנה לדוא"ל: tik_ovh@education.gov.il