בריאות לכיתה ו בריאות לכיתה ו ידע דוגמאות למה שעל התלמיד לדעת לאור תוכנית הלימודים ידע בתזונה – בהתאם לתוכנית "אוכלים את זה" מאכלים מדור לדור היכרות עם מאכלים מסורתיים של האוכלוסיות השונות בישראל היכרות עם הרכבם התזונתי של מאכלים מסורתיים על חסרונותיהם ועל יתרונותיהם היכרות עם ההיסטוריה של המזון בארץ ישראל נכון או לא נכון היכרות עם מיתוסים בנושא תזונה ופיתוח יכולת חשיבה ביקורתית הכרת הכלים לבדיקת אמיתות מידע בנושא תזונה ידע בפעילות גופנית – בהתאם לתוכנית "הולכים על זה" לומדים תוך כדי תנועה בהנאה הכרה בחשיבות הפעילות הגופנית ככלי עזר ללימוד נושא הכרה בחשיבות הפעילות הגופנית ככלי עזר לריכוז בזמן השיעור הכרה בחשיבות הפעילות הגופנית ככלי עזר חווייתי להנאה הכרה בתחושת מסוגלות אישית הכרה בפיתוח כישורים חברתיים באמצעות פעילות גופנית פעילים בין הצלצולים הכרה בחשיבות ההפסקות בבית הספר כאמצעי לפעילויות גופניות שונות ומגוונות הכרה בחשיבות סביבה בית ספרית המעודדת פעילות גופנית הכרה בחשיבות טורנירים בית ספריים ונבחרות ספורט לשם העצמת תלמידים הכרה בחשיבות יוזמות חברתיות ערכיות בספורט לשם תחושת שייכות ומעורבות חברתית בבית הספר הכרה בחשיבות יצירת הזדמנויות לפעילות גופנית עם הקהילה ידע בהיגיינההיכרות עם כללי השמירה על היגיינה אישית וסביבתית בכדי למנוע מחלותהקניית ידע אודות וירוס הקורונה והשפעתו על גוף האדםהיכרות עם מושגים מיקרוביולוגיים (חיידקים, וירוסים)היכרות עם השינויים החלים בגוף האדם בתקופת גיל ההתבגרותהבנה כיצד שמירה על היגיינה אישית וסביבתית תורמת לשמירה על הבריאות ולמניעת מחלות וזיהומים מעבר לידע במקצוע בכיתות נוספות כיתה א | כיתה ב | כיתה ג | כיתה ד | כיתה ה | כיתה ו תוכן הדף להדפסה