מפתח הל"ב לחרדים לכיתה ד מפתח הל"ב לחרדים לכיתה ד מיומנויות דוגמאות למה שעל התלמיד להיות מסוגל לעשות לאור תוכנית הלימודים מיומנויות קוגניטיביות הבנה – לבחון את החוזקות והיכולות האישיות בשלב הגשת מועמדות למילוי תפקיד בבית הספר חשיבה ביקורתית – לנתח מצבים שבהם צורכי הפרט מתנגשים בצורכי הכלל ולגבש מענה מתאים ידע – לזהות הזדמנויות לביטוי אישי בכיתה ובמשפחה מיומנויות תוך אישיות הכוונה עצמית – לזהות הזדמנויות לנתינה ולפעול כדי לממש אותן עם התחשבות ביכולות ובצרכים הערכה עצמית – להאמין ביכולתם לגלות מנהיגות בכיתה ובבית הספר תוך כדי מימוש חוזקותיהם מיומנויות בין אישיות אחריות – לגלות אחריות בשמירה על חוקים סביבתיים השפעה חברתית – לנקוט עמדה ולשתף בדעה אישית תוך כדי גילוי סובלנות כלפי דעות אחרות מעורבות חברתית – לפעול לשילובם החברתי של מתמודדים עם קשיים (פיזיים, לימודיים, כלכליים, תרבותיים, חברתיים) ניהול קונפליקטים – לנהל סכסוך תוך כדי בחינת אחריות השותפים שיתוף פעולה – לשתף פעולה עם אחרים תוך כדי גילוי מחויבות להשגת מטרות הצוות תקשורת – לשתף במשאלות לב ובבקשות ביחס למערכות היחסים בקבוצה כיתה א | כיתה ב | כיתה ג | כיתה ד | כיתה ה | כיתה ו תוכן הדף להדפסה