מפתח הל"ב לחרדים לכיתה ד מפתח הל"ב לחרדים לכיתה ד ידע דוגמאות למה שעל התלמיד לדעת לאור תוכנית הלימודים א. מעגל קשרי פרט-קבוצה – ערכים והתנהגויות דרכים לשיתוף במשאלות ובבקשות ביחס למערכות היחסים בקבוצה דרכים לבירור השונות בדעות דרכים למימוש צורכי הפרט עם הימנעות מפגיעה בצורכי הכלל גילויי נתינה המתחשבת ביכולות הנותנים ובמגבלותיהם דרכים להשגת מטרות הצוות תוך כדי גילוי מחויבות ב. מעגל החיים הכיתתי – הכיתה כקבוצה חברתית הזדמנויות למלא תפקיד בכיתה דרכים לשיתוף במסרים חברתיים ערכיים בחיבור לערכים: קבלת השונה, ניהול קונפליקטים ועבודה בצוות, בדגש על התוכן ואופן ההצגה ג. מעגל החיים הבית ספרי – אקטואליה בחיי בית הספר דרכים להצגה עצמית בתחילת השנה ולהעמקת ההיכרות עם תלמידי בית הספר חוזקות המסייעות במילוי תפקיד – בחיבור לבחירות לוועדות בית ספריות ביטויי אחריות של השותפים (פוגע, נפגע, סביבה) בניהול סכסוכים בספרייה גילויי נתינה לסביבה הבית ספרית עבודה בצוות להכרת טובה לבעלי תפקידים בבית הספר ד. מעגל החיים הקהילתי – ערכים בבית ובקהילה בחיבור ללוח השנה היהודי היחיד והקבוצה – מאחד ומייחד (בחיבור לסוכות) הזדמנויות לביטוי אישי בתוך גבולות המסגרת (בחיבור לדיני חנוכה) שונות בצרכים כאמצעי למניעת קונפליקטים (בחיבור לט"ו בשבט ולשונות בין העצים) ביטויי ערבות הדדית במשפחה באמצעות הגשת עזרה (בחיבור לפסח) ביטוי אחדות בהתכנסות המשותפת (בחיבור למצוות הביכורים בחג השבועות) מעבר לידע במקצוע בכיתות נוספות כיתה א | כיתה ב | כיתה ג | כיתה ד | כיתה ה | כיתה ו תוכן הדף להדפסה