אנגלית לחרדים לכיתה ד אנגלית לחרדים לכיתה ד מיומנויות דוגמאות למה שעל התלמיד להיות מסוגל לעשות לאור תוכנית הלימודים מיומנויות קוגניטיביות ידע – להכיר מילים לועזיות - cognates ידע – להכיר שירים ודקלומים בעל פה ידע – לקרוא מילים עם: 1. צירופי תנועות 2. צירופי עיצורים 3. צירופי עיצורים ותנועות 4. תבניות בסיסיות, כגון a-e, e-e,i-e ,o-e ,u-e + קריאת מילים שכיחות מאוד – ,sight words כגון I ,the ,there ,here ,one וכדומה ידע והבנה – להכיר ולהבין אוצר מילים בעל פה ובכתב – לזהות, להבין, לקרוא, לכתוב ולהגות נכון מילים וביטויים חדשים על פי רשימת אוצר מילים המיועד לרמה זו, ולהבינם בתוך טקסטים מוכרים ולא מוכרים ידע והבנה – לזהות סוגי טקסטים פשוטים (מכתב, מודעה וכדומה), להשיב על שאלות של טקסט כתוב או דבור, לתת שם חדש לטקסט על פי רעיון מרכזי ייצוג ידע – להציג ידע בדרכים שונות כגון במצגת, בפוסטר, בשיר יישום – להביע תגובה לסיפור כתוב ודבור באנגלית מיומנויות תוך אישיות התמדה – לגלות התמדה במהלך תרגול הקריאה, הכתיבה והבנת הנשמע מסוגלות – להאמין בכוחו לתרגל ולבסס בהדרגה את שטף הקריאה, הדיבור והכתיבה סקרנות – לגלות עניין בשפה האנגלית ורצון להרחיב את הידע באנגלית מיומנויות בין אישיות ניהול שיח – להשתתף בשיח קצר עם אחרים בעזרת אוצר מילים בסיסי עבודת צוות – לבצע משימה קבוצתית תוך כדי עבודת צוות יעילה שיתוף פעולה – להשתתף בפעילויות במהלך השיעור באנגלית ביחד עם חברי הקבוצה מעבר למיומנויות במקצוע בכיתות נוספות כיתה ג | כיתה ד | כיתה ה | כיתה ו תוכן הדף להדפסה