מפתח הל"ב לערבים לכיתה ד מפתח הל"ב לערבים לכיתה ד ידע דוגמאות למה שעל התלמיד לדעת לאור תוכנית הלימודים א. מעגל קשרי פרט-קבוצה – ערכים והתנהגויות: דרכים לשיתוף במשאלות ובבקשות ביחס למערכות היחסים בקבוצה דרכים למימוש הזכות לקבל עזרה דרכים לבירור השונות בדעות דרכים למימוש צורכי הפרט עם הימנעות מפגיעה בצורכי הכלל ביטויי אחריות התורמים לחיסכון במים גילויי נתינה המתחשבת ביכולות הנותן ובצורכי המקבל דרכים להשגת מטרות הצוות תוך כדי גילוי מחויבות סכנות לביטחון הרגשי-חברתי ולבטיחות הפיזית בים ובבריכה ב. מעגל החיים הכיתתי – הכיתה כקבוצה חברתית: הזדמנויות למלא תפקיד בכיתה, בבית הספר ובקהילה מרכיבים שונים בהערכת המעורבות החברתית דרכים לשיתוף במסרים חברתיים ערכיים בדגש על התוכן ואופן ההצגה אחריות הדובר והמאזינים בשיח החברתי-ערכי ג. מעגל החיים הבית ספרי – אקטואליה בחיי בית הספר: דרכים להצגה עצמית בתחילת השנה בדגש על חוזקות, צרכים, ציפיות כללים ונורמות התנהגות בכיתה ובבית הספר – בחיבור לתקנון הכיתתי/הבית ספרי חוזקות המסייעות במילוי תפקיד – בחיבור לבחירות לוועדה/מועצה ביטויי אחריות של השותפים (פוגע, נפגע, סביבה) בניהול סכסוכים בספרייה משמעות התעודה כהערכה מעצבת – בחיבור לסיכום מחצית שנה שיקולי הדעת בתכנון פעילות הפנאי בקיץ – בחיבור ליציאה לחופשה ד. מעגל החיים הלאומי – ערכים בחג, במועד ובימי לוח: הזדמנויות לביטוי אישי בכיתה ובמשפחה בשגרה ובימים מיוחדים ביטויי כבוד כלפי המתמודדים עם קשיים (פיזיים, לימודיים, כלכליים, תרבותיים, חברתיים) מעבר לידע במקצוע בכיתות נוספות כיתה א | כיתה ב | כיתה ג | כיתה ד | כיתה ה | כיתה ו תוכן הדף להדפסה