בריאות לכיתה א בריאות לכיתה א ידע דוגמאות למה שעל התלמיד לדעת לאור תוכנית הלימודים ידע בתזונה – בהתאם לתוכנית "אוכלים את זה" בוקר טוב בצלחת היכרות עם חשיבות ארוחת הבוקר וההתמדה בה היכרות הקשר בין ארוחת הבוקר לבין בריאות, הישגים, יכולת פיזית ומצב רגשי היכרות עם מחזור השינה וצום הלילה הכרה בחשיבות הוספת ירקות לכריך, פרי ובבקבוק מים רב פעמי היכרות עם כלים לבחירת ארוחת הבוקר המזינה ביותר עבורם (מאכ"ל) היכרות עם הרגלי אכילה נבונים לצורך גדילה, התפתחות ובריאות תקינה למשש, להריח ולטעום הכרת חמשת החושים בהקשר של האכילה היכרות עם מנגנון השובע והרעב בגוף וכיצד ניתן לחדד את מנגנון זה בעזרת החושים השונים היכרות עם מזונות שונים התורמים לבריאותם וטעימה של לפחות מזון אחד חדש היכרות עם הרגלי אכילה נבונים לבין חידוד החושים (ללא הסחת דעת) ידע בפעילות גופנית – בהתאם לתוכנית "הולכים על זה" לומדים תוך כדי תנועה בהנאה הכרה בחשיבות הפעילות הגופנית ככלי עזר ללימוד נושא הכרה בחשיבות הפעילות הגופנית ככלי עזר לריכוז בזמן השיעור הכרה בחשיבות הפעילות הגופנית ככלי עזר חווייתי להנאה הכרה בתחושת מסוגלות אישית הכרה בפיתוח כישורים חברתיים באמצעות פעילות גופנית פעילים בין הצלצולים הכרה בחשיבות ההפסקות בבית הספר כאמצעי לפעילויות גופניות שונות ומגוונות הכרה בחשיבות סביבה בית ספרית המעודדת פעילות גופנית הכרה בחשיבות טורנירים בית ספריים ונבחרות ספורט לשם העצמת תלמידים הכרה בחשיבות יוזמות חברתיות ערכיות בספורט לשם תחושת שייכות ומעורבות חברתית בבית הספר הכרה בחשיבות יצירת הזדמנויות לפעילות גופנית עם הקהילה ידע בהיגיינה הקנייה והטמעה של התנהגות לשמירה על היגיינה אישית וסביבתית בכדי למנוע מחלות - שטיפת ידיים, עטיית מסיכה בעת הצורך, סביבה אישית הקניית ידע אודות וירוס הקורונה והשפעתו על גוף האדם היכרות עם מושגים מיקרוביולוגיים (חיידקים, וירוסים) מעבר לידע במקצוע בכיתות נוספות כיתה א | כיתה ב | כיתה ג | כיתה ד | כיתה ה | כיתה ו תוכן הדף להדפסה