בריאות לכיתה ה בריאות לכיתה ה ידע דוגמאות למה שעל התלמיד לדעת לאור תוכנית הלימודים ידע בתזונה – בהתאם לתוכנית "אוכלים את זה" צלחת ים תיכונית היכרות עם עקרונות התזונה הים תיכונית להרכבת צלחת המזון האישית היכרות עם תזונה בת קיימא בהרכב הצלחת האישית היכרות עם הכמות המתאימה לשימוש בכלי סולם במצב של רעב ושובע תזונה מן המקורות היכרות עם מיני מזונות במקורות ותזונה בתקופת המקרא היכרות עם הבדלים בין התזונה שהדמות אכלה לבין מה שאוכלים היום, יתרונות וחסרונות ידע בפעילות גופנית – בהתאם לתוכנית "הולכים על זה" לומדים תוך כדי תנועה בהנאה הכרה בחשיבות הפעילות הגופנית ככלי עזר ללימוד נושא הכרה בחשיבות הפעילות הגופנית ככלי עזר לריכוז בזמן השיעור הכרה בחשיבות הפעילות הגופנית ככלי עזר חווייתי להנאה הכרה בתחושת מסוגלות אישית הכרה בפיתוח כישורים חברתיים באמצעות פעילות גופנית פעילים בין הצלצולים הכרה בחשיבות ההפסקות בבית הספר כאמצעי לפעילויות גופניות שונות ומגוונות הכרה בחשיבות סביבה בית ספרית המעודדת פעילות גופנית הכרה בחשיבות טורנירים בית ספריים ונבחרות ספורט לשם העצמת תלמידים הכרה בחשיבות יוזמות חברתיות ערכיות בספורט לשם תחושת שייכות ומעורבות חברתית בבית הספר הכרה בחשיבות יצירת הזדמנויות לפעילות גופנית עם הקהילה ידע בהיגיינההיכרות עם כללי השמירה על היגיינה אישית וסביבתית בכדי למנוע מחלותהקניית ידע אודות וירוס הקורונה והשפעתו על גוף האדםהיכרות עם מושגים מיקרוביולוגיים (חיידקים, וירוסים)היכרות עם השינויים החלים בגוף האדם בתקופת גיל ההתבגרותהבנה כיצד שמירה על היגיינה אישית וסביבתית תורמת לשמירה על הבריאות ולמניעת מחלות וזיהומים מעבר לידע במקצוע בכיתות נוספות כיתה א | כיתה ב | כיתה ג | כיתה ד | כיתה ה | כיתה ו תוכן הדף להדפסה