חינוך 2030 חישבו: מה אם מערכת החינוך היתה מוכוונת כשירויות ומיומנויות? כיצד היתה נראית ההערכה? מה היה משתנה בתכנים? בפרקטיקות ההוראה והלמידה? מה, בעקבות זאת, היה יכול להיות מקומם של הנושאים ושל תחומי הלמידה המוכרים לנו? מצפן הלמידה 2030 של ה-OECD אבני הבניין 2030 , ד"ר עדי וגרהוף מצגת מצפן הלמידה 2030 - יחידת פמ"ע אגף מו"פ קריאה מרכיבי חינוך 2030 מסגרת תפישתית - יחידת פמ"ע אגף מו"פ חומרי רקע למצפן למידה חינוך 2030 - יחידת פמ"ע אגף מו"פ The OECD Learning Compass 2030 OECD