"ונעבור לפרסומות"- יוצרים ומעצבים פרסומות בכלים דיגיטליים 5/7 - 9/7 י"ג עד י"ז תמוז שעות: 11:30 - 13:00 מורה: מירי שורץ חולמים להיות פרסומאים צעירים? בואו לקחת חלק במסע שבו תיחשפו לעולם המרתק של הפרסום. בקורס תכירו את הדרכים לשווק מוצר או אירוע מיוחד שיש לכם, תוך העברת המסר השיווקי באופן המשכנע ביותר. בקייטנה נכיר סוגי פנייה פרסומית, נלמד לעצב בעצמנו פוסטר, כרזות פרסומיות והזמנות לאירועים בכלים דיגיטליים חדשניים ונשלב בהם סלוגן פרסומי. לסיום נקנח בתחרות פרסומות בלתי נשכחת.בוגרי הקורס יקבלו כלים לפרסום, וייצרו פרסומות מכמה סגנונות, תוך התאמה לקהל היעד, בשילוב סלוגן, עיצוב ייחודי ומסר פרסומי מקורי, תוך הכרת והתנסות בכלים דיגיטליים ושיתוף התוצרים המרשימים שלכם. אז למה אתם מחכים? הפסקת הפרסומת מתחילה עכשיו. מיועד למסיימי כיתות: ה' - ו' דרישות טכניות מקדימות: מחשב עם Windows 7 ומעלה יש להצטייד באוזניות/רמקולים ומיקרופון חשבון גוגל (GMAIL) של אחד ההורים, או חשבון מוגן מבית הספר (google classroomqg- suite / 365) תוכנות/סביבות שייעשה בהן שימוש ויש לאפשר אליהן גישה גם מאינטרנט מסונן יש לפתוח חשבונות בכלים אלה, ולאפשר לתלמידים כניסה אלהם בזמן המפגשים: אתר ליצירת קומיקס Storyboard That אתר לעיצוב גרפי Canva אתר לעיצוב גרפי Pizapיש לאפשר כניסה לסביבות אלה:Google docsGoogle slidesGoogle formsפדלטמנטימטרלינואיטanswergardenחובת השתתפות בשיעוריםהקורס בנוי כתוכנית רציפה מהשיעור הראשון ועד לאחרון, כך שבכל שיעור נלמדים נושאים חדשים.לכן, חשוב להקפיד להגיע לכל שיעור ושיעור בלי יוצא מן הכלל.היערכו מראש לזמני השיעורים של הקורס, ותכננו את השבוע שלכם בהתאם לשיעורים. אל תרשו לעצמכם להפסיד אפילו שיעור אחד. פירוט המפגשים והקלטה של כל אחד מהם: נעים להכיר, יום ראשון, י"ג בתמוז, 5.7.20 תיאור : (תקציר השיעור)פתיחת הקייטנה:נהלים וגלישה בטוחההיכרות עם המשתתפים - באמצעות "לוח שיתופי" linoit מהי פנייה פרסומית? הכרת הכלי האינטרנטי: storyboardthat- יצירת פרסומת באמצעות קומיקס משכנע ומדליק.תוצר מצופה:לוח שיתופי להיכרות עם המשתתפים ותיאום ציפיות לקורס.קומיקס פרסומי- מפרסמים מוצר באמצעות קומיקס יצירתי ומשכנע.הקלטת המפגש "פרסומאי צעיר"- יוצרים ומעצבים פרסומות בעצמנו, יום שני, י"ד בתמוז, 6.7.20 תיאור : (תקציר השיעור)אבחנה בין רגש לשכל: איך לשווק את האירוע, שכולם ירצו לקחת חלק. הכרת האתר Canva לעיצוב גרפי: הכרת ארגז הכלים בתוכנה שימוש ברקעים, פילטרים, תמונות, גזירה ותיחום הפרסומת.תוצר מצופה:כרזת פרסומת מעוצבת לאירוע משפחתי/ כיתתי באתר Canva מנקודת מבט שיווקיתהקטלת המפגש הסלוגן הפרסומי "נעים להכיר", יום שלישי, ט"ו בתמוז, 7.7.20 תיאור : (תקציר השיעור)הכרת המושג סלוגן פרסומייצירת סלוגן המשלב חריזה/ טקסט מתוחכם בהתאמה למוצר המתפרסם ושילובו על גבי התוצר הפרסומי.הלומד יידע לערוך טקסטים ולעצב אותם באתר Canva , טעימה באתר pizap תוצר מצופה: סלוגן פרסומי וטקסטים מעוצבים וערוכים על גבי התוצריםהקלטת המפגש משרד הפרסום הביתי המשודרג שלי, יום רביעי, ט"ז בתמוז, 8.7.20 תיאור : (תקציר השיעור)המשך עבודה באתר Canva עימוד, הוספת אלמנטים של מסגרות, רקעים, ואלמנטים אמנותיים.שיתוף- הכרת אפשרויות שיתוף התוצרים- הטמעה באתר, קישור, שיתוף אנשים לעריכה ועוד.שיתוף התוצרים בדרכים שונות.תוצר מצופה:הזמנה לאירוע/ פרסומת למוצרתוכנייה מעוצבת לאירוע הקלטת המפגש "הפסקת פרסומות מתחילה עכשיו"! יום חמישי, י"ז בתמוז, 9.7.20 תיאור : (תקציר השיעור)תחרות פרסומות- יוגרלו כמה מוצרים, ועל המוצר הנבחר יצטרכו המשתתפים ליצור את הפרסומות הטובה ביותר תוך שימוש באתרים ובדגשים לפרסום שנלמדו במפגשים הקודמים.סיכום והצגת תוצרים. תוצר מצופה: תוצר פרסומי בהתאם לתחרות. תגובות ושיח מסכם בלוח שיתופיהקלטת המפגש