דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
mainContent

​עקרון הפרסונליות


פרסונליזציה משמעה התאמה אישית של תכנים, מוצרים ושירותים לצרכים ולרצונות הייחודיים של הפרט כדי להגדיל את הערך המוסף שהוא מקבל. התאמה אישית יכולה להתבצע על ידי האדם עצמו או על ידי ספק השירות או המוצר, באופן גלוי או סמוי על ידי אלגוריתמים חכמים או בזמן אמת. הפרסונליזציה היא מגמה גלובלית המייצגת מעבר מייצור ושיווק סדרתי להמונים לייצור ושיווק בהתאמה אישית וזאת לאור ההתפתחות הטכנולוגית המואצת.

יוזמות בבתי חינוך חמ"ד המקדמות את עקרון הפרסונליות

(מתוך "בית חמ"ד פתוח ע"ח, ע"ט)