
פרסונליות
פרסונליזציה משמעה התאמה אישית של תכנים, מוצרים ושירותים לצרכים ולרצונות הייחודיים של הפרט כדי להגדיל את הערך המוסף שהוא מקבל. להמשך קריאה...

אי פורמליות
עקרון אי-הפורמליות מתייחס לתופעה של פעילות אנושית המתבצעת מחוץ למסגרות ארגוניות ומוסדיות פורמליות, שבאופן מסורתי היו אמונות על תכנונה, ניהולה והערכתה. להמשך קריאה...

תמורתיות
העידן המודרני הוא עידן של תמורות מורכבות, רבות עוצמה ומואצות. להמשך קריאה...

תכלול של זהות וייעוד אישי
המושג ‘תכלול’ מבוסס על המילים “תכלית” ו”כוליות”. להמשך קריאה...

שיתופיות
שיתופיות היא תהליך שבו שתי ישויות או יותר פועלות יחדיו כדי לממש או להשיג יעד משותף הערך המוסף של השיתופיות טמון בהצלחה. להמשך קריאה...

גלוקליות
גלוקליזציה (עולמקומיות) (ויקיפדיה, גלוקליזציה) היא תופעה המתארת מהלך דיאלקטי בין שתי מגמות מנוגדות, גלובליזציה ולוקליזציה, הפועלות על מדינת הלאום התעשייתית החל מסוף המאה. להמשך קריאה...