דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
mainContent

החמ"ד עם הפנים לתשפ"א

 

 

 

מערכת החינוך מתעסקת רבות בדרכי ההוראה והלמידה המתחדשות באופן כללי, ובפרט בתקופת הקורונה. דגמים רבים של ארגון הלמידה נחשפים אל מערכת החינוך ומנסים להטוות דרך להצלחת הלמידה.

המנהל לחינוך דתי, רואה הזדמנות פז בעצם הדיון של מהות ההוראה ותפקיד עובד ההוראה בחמ"ד:
"בכל דרכיך דעהו" (משלי ג, ו)- הדרך בה כלל מערכת החינוך בחמ"ד ותלמידיה יכוונו אל המטרה העיקרית "שיוויתי ה' לנגדי תמיד".
תפקידנו כמערכת לטפח את הזהות הציונית דתית מתוך כלל המטרות החינוכיות של ללמוד וללמד, אקלים, קהילה, שוויון הזדמנויות, הכלה ועוד.
ההבנה כי המציאות המשתנה, מקדמת את המערכת החינוכית לדרכי הוראה מתחדשות ורלוונטיות, מביאה לפתחנו את הרצון והצורך לבנות מערכת חינוכית מותאמת מציאות משתנה על כל מרכיביה.
בכל תקופת הקורונה, המערכת היתה עסוקה בנתינת מענה לצרכים העולים מן השטח.
החל משנה הבאה, נזכה, לבנות את המערכת מבסיסה כ"מובילה" ולא כ"מגיבה". 

חמ"ד דיגטלי
מנהיגי חינוך
תנועת המחנכים