- שיח שבו שואלים שאלות פתוחות ולא קובעים קביעות נחרצות
- שיח הכולל רכיבים של הנחיה, שיש בה מקום לריבוי וגיוון דעות
- שיח שעוסק באיתור וטיפוח חוזקות של כל תלמיד באשר הוא
- שיח שיש בו משוב מקדם למידה במקום מתן ציונים "יבשים

בהלימה למטרה א': קידום למידה משמעותית ואיכותית: ידע מיומנויות וערכים
בהלימה למטרה ב'6: טיפוח אקלים מיטבי
בהלימה למטרה ג': קידום שוויון הזדמנויות ומיצוי הפוטנציאל
בהלימה למטרה ד': חיזוק המנהיגות החינוכית

יסודי
בהלימה למטרה א': קידום למידה משמעותית ואיכותית: ידע מיומנויות וערכים
בהלימה למטרה ב'9: קידום אקלים בית ספר מיטבי
בהלימה למטרה ג': קידום שוויון הזדמנויות ומיצוי הפוטנציאל
בהלימה למטרה ד': חיזוק המנהיגות החינוכית

על יסודי
בהלימה למטרה א': קידום למידה משמעותית ואיכותית: ידע מיומנויות ערכים
בהלימה למטרה ב'9: קידום אקלים בית ספר מיטבי
בהלימה למטרה ג': קידום שוויון הזדמנויות ומיצוי הפוטנציאל
בהלימה למטרה ד': חיזוק המנהיגות החינוכית