מחקרים בביצוע share תמונה ידע ומיומנויות למידה משמעותית ברמה מערכתית :בחינת התרומה של הוראה מטפחת מטה קוגניציה הכוונה עצמית בלמידה וידע אפיסטמולוגי לתכניות חדשניות שכבר פועלות בשדה חוכמת הדעת והלב: מודל אינטגרטיבי ללמידה משמעותית של מיומנויות רגשיות-חברתיות וקוגניטיביות (מיומנויות המאה ה- 21) בבתי ספר יסודיים מדע אזרחי בבית הספר: פריצת גבולות בין בית הספר והחברה חשיבה שיתופית בינתחומית מבוססת טקסטים ודמוקרטיה מתדיינת למידה משמעותית באמצעות שיח לימודי פורה מודלים של רב תחומיות בתחום ההומניסטיקה בחטה"ב בישראל - תיאוריה ויישום ערכים בדף זה כרגע אין מחקרים בביצוע אקלים אינטראקציות חברתיות של ילדים ובני נוער ברשת : מצבי פגיעה והזדמנויות לגלישה מיטבית שיוויון הזדמנויות משולש הזהב לטיפוח אורייני בקרב תלמידים דוברי ערבית בחטיבת הביניים מחקר התערבות לטיפוח האוריינות בקרב ילדי גן דוברי ערבית כשפת אם בישראל קידום פרקטיקות של הכלה: מודליים יישובים ובית ספריים נשירה במוסדות חמ"ד מחקר מעקב אחר בוגרי כפרי הנוער של מינהל חינוך התיישבותי השפעת תהליכי התערבות מוקדמת על רכישת הקריאהמוכנות ללימודים אקדמיים ודרכי התמודדות עם קשיים בבחירת תחום לימודים ומקצוע בקרב מתבגרים ערבים בישראל בתחילת כיתת י"ב עובדי הוראה ומנהיגות חינוכית פיתוח והערכה של תוכנית להעצמת האכפתיות והיכולות החברתיות רגשיות, עבור צוות חינוכי של תלמידי חטיבות הביינים מודל הוליסטי רב ערוצי לפיתוח מקצוענות מורים להוראה בכיתה הטרוגנית -כיתת המדעים למשל למידת חקר מרכזי סימולציה להכשרה ופיתוח של עובדי הוראההערכת מורים חדשים שימושים, תוקף והשלכות להתפתחות מוריםמאפייני תוכניות ייחודיות להכשרת עובדי הוראה והשפעתן על השתלבותם של הבוגרים במערכת החינוך הוראה למידה והערכה פיתוח מיומנויות יסוד של אוריינות דיגיטלית – שיפור הוראת השפה העברית לדוברי עברית ולדוברי ערבית באמצעות שימוש מושכל בספרים ותכנים דיגיטאליים שותפויות עם משפחה וקהילה הערכה ועיצוב של תכניות התערבות לקידום תפקודם הרגשי -חברתי והאקדמי של ילדים בגיל הרך בחברה הבדואית: מיקוד בהורה, מיקוד בגננת,או תוכנית התערבות משולבת חינוך בגיל הרך התערבות חינוכית בבעיות התנהגות בגיל הרך חינוך בלתי פורמלי בדף זה כרגע אין מחקרים בביצוע מדיניות חינוך הערכת יישום דו"ח ועדת דורנר