סיכום עיקרי פרק 5 מתוך:הרכבי, א׳ ומנדל־לוי, נ׳ (עורכים). (תשע״ד). חינוך לכול – ולכל אחד במערכת החינוך בישראל,ירושלים: האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים.
סיכום פרק מתוך דו"ח ועדת קונצנזוס שהפעילה היזמה למחקר יישומי בחינוך בהזמנת משרד החינוך. הוועדה בראשות פרופ' אברהם הרכבי התבקשה לעסוק במענה מיטבי לשונויות בין תלמידים. התוצר הסופי של עבודתה הוגש בשנת 2014.
אחד הפרקים בדו"ח המסכם עסק בשאלה קונקרטית המעניינת אנשי חינוך רבים - האם עדיף ללמד בהקבצות או בכיתה הטרוגנית?
המצגת המצורפת מסכמת את עיקרי הפרק.
ניתן לקרוא את הפרק המלא בדו"ח