פעילות למידה בינתחומית במערכת החינוך שם המחברת: ד"ר עדי קידרון שנת הוצאה : אוקטובר 2019תמצית הסקירה האנושות ניצבת בפני אתגרים מורכבים כגון שינויי האקלים, הגירה, טרור או מגפות. מורכבות זו מקשה על ההתמודדות עם תופעות אלו באמצעות ידע מתחום דעת אחד בלבד, Frodeman,ומצריכה שילוב ידע מתחומי דעת שונים ( ). בנוסף לכך, השינויים בשוק העבודה הגלובלי 2010 מצריכים אנשים שיכולים להתמודד עם בעיות מורכבות, ליישם חשיבה של מומחים בדרך גמישה, ולתקשר ביעילות עם אנשים אחרים בעלי השקפות שונות ביחס לאותו נושא. החיים בעידן הידע מצריכים ציבור אזרחי המבין ומודע לאופן המורכב בו הטכנולוגיה והמדע משנים את חיינו (מזון מהונדס גנטית, מחקר בתאי גזע, תקשורת), ויכול להפעיל חשיבה ביקורתית מול תופעות מורכבות. תפיסות עולם פוסט מודרניסיטיות מקדמות התייחסות הוליסטית והבנה כי אין הסברים סיבתיים פשוטים וחד משמעיים לתופעות חברתיות והיסטוריות (גרינצוויג ורובינשטיין, 2003). לאור כל אלו, בעשורים האחרונים גוברת ההכרה בחשיבותה של בינתחומיות הן במחקר והן בפרקטיקה (Brint, Turk-Bicakci, Proctor, & Murphy, 2009).תוצר סופי דוח סופי