share תמונה זוכי הקול הקורא למחקרים קצרי טווח בנושאים בחינוך הקשורים לתקופת הקורונה ניהול בית ספר בתקופת הקורונה – תפיסות של מנהלים, אתגרים והזדמנויות: מחקר משווה בין החברה הערבית ליהודית -דʺר דעאס, דʺר מואפק ופרופ' שכטר היבטים רגשיים-חברתיים בהוראה מקוונת- פרופ' עשת וד"ר סידי סגר שהוביל לפתיחות?למידה מרחוק במגזר החרדי בתקופת הקורונה- ד"ר רוזנברג וד"ר סבג בן פורת מאפייני ידע התנסותי של מורים מובילים לכימיה ואנגלית בתקופת הקורונה: לקראת פיתוח מודל להדרכה והכשרה להתנסות מעשית במרחב המקוון-פרופ' בלונדר ופרופ' אורלנד ברק היבטים תרבותיים-חברתיים של ארגון הוראה ולמידה מרחוק באמצעות טכנולוגיה בתקופת חירום: בתי ספר יהודים ובתי ספר ערבים ירושלים- ד"ר דישון, ד"ר רמיאל וד"ר טל קבלת החלטות בתנאי חממ"ה (חינוך מקוון מרחוק המוני)-ד"ר הרשקוביץ וד"ר פורקוש ברוך הערכה של למידה מקוונת בתחומי החינוך המדעי העל יסודי -ד"ר גבע, ד"ר זלאיט לכיש וגב' בר און שלוםפרקטיקות של הוראה מקוונת בקרב מורים בבתי ספר יסודיים בראי הקשב, התאמה לשונות לומדים והקשר לחוללות עצמית של מורים בסביבה המקוונת- פרופ' שלו מבורך הערכה של למידה והוראה מקוונת – תפיסות, סוגי ידע ויכולת רפלקטיבית של מורים- פרופ' דוריהתהליך החינוכי הבלתי-פורמלי בעת הקורונה- פרופ' רפופורט, ד"ר בארי בן ישי ומר קפלן. תמיכה במורים בשילוב טכנולוגיה בהוראה מרחוק בשעת חירום - ד"ר הרשקוביץ וד"ר דניאלרווחה נפשית בקרב מורים במגזר הערבי והדרוזי בתקופת משבר הקורונה: בחינת דרישות התפקיד, משאבים אישיים ותחושת מחויבות יתר למקצוע ההוראה - ד"ר שנאן-אלטמן וד"ר לבקוביץלא יוצאים מהמסך: הקשר בין שימוש במסכים בתקופת הקורונה, פרקטיקות הוריות, ותפקוד רגשי ואקדמי בקרב תלמידי כיתות ה'-ט' בחינוך הממלכתי - ד"ר גרשי וגב' שוצמןמעמד המורה בישראל בהשפעת נגיף הקורונה - פרופ' סמדר דוניצה- שמידט,ד"ר רוני רמות,פרופ' רות זוזובסקי